Tomasz Starzyński: Dlaczego należy myć koła i podwozia pojazdów ciężarowych wyjeżdżających na drogi publiczne?

Jak dziś wygląda sytuacja firmy w Polsce – w ilu miejscach są zainstalowane Państwa urządzenia? Czy są to tylko myjnie stacjonarne, czy również mobilne, które można przywieźć na plac budowy, rozłożyć, a po zakończeniu złożyć i zawieźć w inne miejsce?

Tomasz Starzyński: W Polsce jesteśmy obecni już od ponad 22 lat. W tym czasie staraliśmy się zmienić mentalność Polaków w sferze czystości dróg. Częściowo nam się to udało. Zainstalowaliśmy już ponad 200 różnych modeli myjni MobyDick w bardzo wielu różnych miejscach: w kopalniach kruszyw, składowiskach odpadów, składach materiałów sypkich, przeładowniach, portach i innych zakładach przemysłowych. W Polsce znajduje się największy na świecie system mycia składający się z 6 największych produkowanych przez Frutiger Company AG myjni MobyDick, służący do mycia kołowych i gąsienicowych pojazdów wojskowych.

Posiadamy także dużą flotę myjni MobyDick Conline, które są przeznaczone na wynajem i pracują na wielu budowach w naszym kraju. W tym przypadku obok myjni stacjonarnych nasi klienci często korzystają z myjni mobilnych, które w bardzo łatwy sposób można dostarczyć na budowę, zamontować, a po okresie wynajmu szybko zdemontować.

Jak wygląda podstawowe wyposażenie przejazdowej myjni kół i podwozi MobyDick? Czy do jej zamontowania jest konieczna jakaś infrastruktura – np. wodna, ściekowa?

Tomasz Starzyński: Standardowe myjnie kół i podwozi MobyDick składają się z kilku podstawowych elementów – są to: platforma myjąca z systemem dysz dennych i bocznych, zbiornik recyklingowy z przenośnikiem zgrzebłowym do usuwania szlamu (jest również wersja bez zbiornika), system pomp szlamowych MobyPump i sterowanie. Myjnie MobyDick pracują w obiegu zamk...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Zbigniew Tabor: Aby zarządzać drogami, potrzebna jest wizja

Z perspektywy Pańskiej długoletniej pracy na stanowisku dyrektora, jakie lekcje życiowe wyniósł Pan z tego doświadczenia i w jaki sposób wpłynęły one na Pana podejście do życia? Zbigniew Tabor: Przekonałem się, że sprawy techniczne, jakości robót, technologii oraz zagadnienia prawne związane z prawem zamówień publicznych, ustawą o drogach public...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.