Reklama

Tomasz Oleszewski: Mobilność, wydajność i dbałość o ekologię

Jakie są główne cechy maszyny gwarantujące optymalizację prac, przy których jest stosowana? I jakie jest wyposażenie?

Tomasz Olszewski: Optymalizacje pracy zawdzięczamy wykorzystaniu najnowocześniejszego oprogramowania stworzonego przez firmę Simem. Jest to oprogramowanie dedykowane wyłącznie pod tę maszynę. Dzięki niemu operator ma pełną kontrolę nad produkcją. Prosty i przyjazny użytkownikowi interfejs pozwala kontrolować ilość wyprodukowanego betonu oraz jego jakość. Bison może być wyposażony w cztery silosy i produkować beton z trzech rodzajów kruszyw przy zastosowaniu dwóch rodzajów dodatków chemicznych.

Przy jakich pracach inżynieryjnych wytwórnia Bison sprawdza się najlepiej?

Tomasz Olszewski: Bison został stworzony z myślą o budowie dróg zarówno betonowych, jak i asfaltowych. Bezsprzecznie nadaje się równie przy budowie: lotnisk, tam, placów przeładunkowych czy też parkingów. Bison można wykorzystać przy każdej budowie, w której jest wykorzystywany beton.

Czy ta maszyna sprawdzi się również przy mniejszych inwestycjach, np. przy realizacjach dróg samorządowych?

Tomasz Olszewski: Bison dzięki temu, że można go złożyć/rozłożyć bez użycia dźwigu uważany jest za supermobilny. Czas przetransportowania go z miejsca na miejsce i uruchomienie produkcji wynosi około 7 dni. Dzięki temu idealnie nadaje się do mniejszych inwestycji. Szczególnie tych, w których trzeba częściej przenosić się z miejsca na miejsce przy zredukowaniu kosztów przenoszenia wytwórni.

Czy może się Pan z nami podzielić informacją, które firmy na polskim rynku wykorzystują już tę maszynę?

Tomasz Olszewski: W Polsce na ten moment w użyciu są trzy maszyny, które pracują przy kontraktach budowy dróg. Firmy, które zakupiły maszynę, to: Concrete Zabłoccy z Olsztyna, Grupa PGS z Kielc oraz Kruszbet z Suwałk.

Wywiady

Piotr Litwa: Działalność człowieka spowodowała znaczny wzrost zapotrzebowania na wiele surowców oraz energię

Jakie wymagania muszą spełnić plany ruchu kopalń odkrywkowych przed ich zatwierdzeniem przez WUG? Piotr Litwa: W działalności górniczej istnieje ściśle określone pojęcie „Planu ruchu zakładu”. Jest to opracowany przez przedsiębiorcę i zatwierdzony przez właściwego miejscowo dyrektora OUG dokument, na podstawie którego prowadzony jest ruch zakład...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.