Nowe narzędzia do inspekcji, diagnostyki i oceny istniejących obiektów mostowych

MOS_4_23_Anna_M_Rakoczy_OCENA_ISTNIEJACYCH_OBIEKTOW_MOSTOWYCH_RYS_4_A
Rys. 4a. Model przęsła mostu kolejowego: dane LiDAR-TLS, [60]
MOS_4_23_Anna_M_Rakoczy_OCENA_ISTNIEJACYCH_OBIEKTOW_MOSTOWYCH_RYS_4_B
Rys. 4b. Model przęsła mostu kolejowego: dane SfM przy użyciu UAV [60]
MOS_4_23_Anna_M_Rakoczy_OCENA_ISTNIEJACYCH_OBIEKTOW_MOSTOWYCH_RYS_4_C
Rys. 4c. Model przęsła mostu kolejowego: poprzez połączenie danych UAV-LiDAR [60]

Wywiady

Katarzyna Węgrzyn-Madeja: Projektując obiekty mostowe, należy patrzeć perspektywicznie

Jakie technologie lub innowacje są wykorzystywane w ramach zadania „Przebudowa (budowa) mostu w ciągu DW 993 na potoku Bednarka w m. Bednarka”? Katarzyna Węgrzyn-Madeja: Zabrzmi to nudno, ale jesteśmy zwolennikami sprawdzonych i praktykowanych u nas w zarządzie technologii. W przypadku obiektu na potoku Bednarka również zastosowaliśmy sprawdzone...

Relacje

Reklama
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.