9 skutecznych strategii na złagodzenie skutków kryzysu

4. Zbuduj społeczność w Internecie

Media społecznościowe, a szczególnie Facebook, stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji między ludźmi. Z ostatnich danych wynika, że konto na Facebooku posiada 16 mln Polaków, a średni czas spędzony na tym medium wynosi 21 minut dziennie. Ponad 80% użytkowników loguje się codziennie. Jest to jeden z ważniejszych powodów do założenia konta także dla firmy. Prowadzenie skutecznej promocji w mediach społecznościowych pozwala na dotarcie do nowych klientów. Wydobycie i sprzedaż kruszyw wiąże się z pracą ciekawych maszyn budowlanych, które idealnie nadają się do fotografowania lub filmowania. Pokazanie swojej działalności w ciekawy i nieprzeciętny sposób spowoduje, że zaangażujesz swoją społeczność. W efekcie profil zacznie obserwować coraz więcej osób z zewnątrz, co zaowocuje tzw. efektem kuli śnieżnej. Proś o komentarze. Daj znać, że zależy Ci na zdaniu innych osób i na kontakcie z nimi. Odpisuj osobiście na komentarze. Jesteś odpowiedzialny za prowadzenie właściwej komunikacji. Aby skłonić społeczność do aktywności, dawaj od siebie jak najwięcej wartości. Na pewno zostanie to zauważone. Niezależnie od kanału, przez który będziesz komunikował światu swoje działania, najważniejsze jest, aby tworzyć, a nie konsumować treści. Ta prosta zasada daje przewagę nad konkurencją.

5. Prawidłowy opis produktów

Pamiętaj, aby przy opisie produktów dobierać właściwą nomenklaturę. Jeśli współpracujesz z klientem z branży budownictwa, stosowanie słownictwa związanego z parametrami, tj. właściwości fizyczne i chemiczne kruszyw, to podstawa. Jeśli obsługujesz klienta indywidualnego, opisz w głównej mierze efekt, jaki osiągnie, korzystając z konkretnego produktu, np. zbudowanie podbudowy z naszego kruszywa spowoduje, że droga nie będzi...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • Otrzymasz dostęp do wybranych treści serwisu
  • Zyskasz wiedzę na temat „Nowości z branży”
  • Zapoznasz się z materiałami video
  • Otrzymasz dostęp do wybranych materiałów w „Katalogu realizacji”
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Zarejestruj się

Logowanie

Wywiady

Zbigniew Tabor: Aby zarządzać drogami, potrzebna jest wizja

Z perspektywy Pańskiej długoletniej pracy na stanowisku dyrektora, jakie lekcje życiowe wyniósł Pan z tego doświadczenia i w jaki sposób wpłynęły one na Pana podejście do życia? Zbigniew Tabor: Przekonałem się, że sprawy techniczne, jakości robót, technologii oraz zagadnienia prawne związane z prawem zamówień publicznych, ustawą o drogach public...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.