Nowoczesna platforma zakupowa CEMEX Trading dla dystrybutorów materiałów budowlanych
CEMEX Polska, wprowadzając innowacje i dostosowując swoje działania do dynamicznie zmieniającego się rynku, może pochwalić się profesjonalną platformą zakupową skierowaną do dystrybutorów materiałów budowlanych. Dzięki CEMEX Trading, właściciele składów budowlanych mogą zamówić online popularne wśród klientów produkty wiodących producentów. Platforma jest również miejscem poszerzania możliwości sprzedażowych dla klientów CEMEX Polska, wytwarzających własne produkty w oparciu o cementy CEMEX.
CEMEX Trading działa od kwietnia 2022 roku, zyskując wielu zadowolonych użytkowników. Platforma jest odpowiedzią na wyzwania, z jakimi mierzą się na co dzień producenci materiałów budowlanych – prowadzenie działalności na bardzo konkurencyjnym rynku wymaga od nich stałego poszukiwania produktów w atrakcyjnych cenach i budowania dobrych relacji biznesowych.
Platforma CEMEX Trading zapewnia dostęp online do kompleksowej oferty materiałów budowlanych i usług. Za jej pośrednictwem można zamówić takie produkty jak: kostka brukowa, cegła, beton komórkowy, płyty OSB, wapno hydratyzowane, elementy dekoracyjne i wiele innych.
Platforma została zaprojektowana w oparciu o najnowsze standardy, a klienci doceniają jej intuicyjną obsługę. Użytkownicy mają dostęp do bazy wielu dostawców w jednym miejscu oraz do aktualnej i przejrzystej oferty produktów. Mogą również w prosty sposób zamówić towar i sprawdzić stan realizacji zamówienia na własnym koncie.
– CEMEX Trading to przede wszystkim wygoda. Użytkownik bez opuszczania biura zyskuje dostęp do szerokiego asortymentu produktów. Właściciel składu nie musi zajmować się logistyką dostaw, ponieważ nad terminowym dostarczaniem towarów czuwa doświadczony zespół CEMEX Trading – mówi Krzysztof Chmielewski, Menedżer ds. Rozwoju Sieci Dystrybucji Cementu i Chemii Budowlanej w CEMEX Polska. – Jako CEMEX Trading, tworzymy jedną z największych sieci sprzedażowych materiałów
budowlanych w Polsce, atrakcyjną zarówno dla odbiorców tj. hurtowni, składów materiałów budowlanych, jak i dostawców, producentów materiałów z branży budowlanej. Wspieramy współpracujących z nami klientów, oferując naszą sieć sprzedaży do dalszej dystrybucji ich własnych
produktów. Jak podkreślają nasi klienci, działania te wpływają na rozwój zasięgów oraz poziomów sprzedaży, a także atrakcyjność prowadzenia ich biznesu – dodaje.
CEMEX Trading dedykowany jest klientom CEMEX Polska. Konto na platformie jest bezpłatne, można aktywować je w prosty sposób wysyłając e-mail na adres: platforma@cemex.com. Uruchomienie platformy CEMEX Trading wpisuje się w procesy cyfryzacji, jak również w strategię dostarczania wysokiej jakości produktów oraz innowacyjnych rozwiązań realizowanych przez CEMEX.
O CEMEX Polska
CEMEX to globalna firma z branży materiałów budowlanych, która troszczy się o lepszą przyszłość dla kolejnych pokoleń, dzięki zrównoważonym produktom i rozwiązaniom. Poprzez nieustanne innowacje
oraz szeroko zakrojone prace badawcze i rozwojowe, firma dąży do osiągnięcia neutralności klimatycznej. CEMEX to lider gospodarki o obiegu zamkniętym w sektorze budowlanym, a dzięki wdrażaniu nowych technologii, jest również pionierem w zakresie wykorzystania paliw alternatywnych i surowców wtórnych w procesach produkcyjnych. CEMEX oferuje cement, beton towarowy, kruszywa oraz rozwiązania urbanizacyjne na rozwijających się rynkach całego świata, a międzynarodowy zespół
świadczy na rzecz klientów wysokiej jakości usługi, wykorzystując technologie cyfrowe.
Więcej informacji na www.cemex.pl
przeczytaj również: Podpisano umowę na poprawę BRD na DK43 w Szarkach
Mogą zainteresować Cię również
Wywiady
Piotr Wyborski: Geografia, historia i środowisko naturalne
Piotr Wyborski, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., w rozmowie z czasopismem „Mosty” opowiada o nowych technologiach i strategiach zarządzania infrastrukturą mostową w Polsce. Wywiad porusza kluczowe kwestie związane z monitorowaniem stanu technicznego konstrukcji, innowacyjnymi rozwiązaniami poprawiającymi bezpieczeństwo oraz wyzwaniami,...
Drogi dla opon, opony dla dróg!
Według Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (www.acea.auto) flota pojazdów silnikowych w Unii Europejskiej w 2021 r. liczy 249,6 mln samochodów osobowych oraz ponad 36,7 mln pojazdów użytkowych i autobusów. W 2021 r. flota samochodów osobowych w UE wzrosła o 1,2% w porównaniu z 2020 r. Taki wzrost obciążeń transportowych ma znaczący wpływ na zmniejszenie trwałości konstrukcji drogowych. Obecnie najpopularniejszym materiałem do budowy nawierzchni dróg są mieszanki asfaltowe. Wie...
Stan techniczny urządzeń obcych w kontekście trwałości konstrukcji mostowych – na podstawie własnych doświadczeń z przeglądów i diagnostyki
Artykuł omawia wpływ „urządzeń obcych” na mosty stalowe. Autorzy analizują kwestie techniczne problematyki oraz konflikty interesów z zarządcami urządzeń. Przedstawiono też nowe wytyczne WR-M-72 zalecające m.in. umieszczanie urządzeń na niezależnych konstrukcjach i spełnianie standardów. Urządzenia, które są przeprowadzane nad różnego rodzaju przeszkodami z wykorzystaniem istniejących eksploatowanych obiektów mostowych, są przedmiotem wyzwań technicznych współczesnego mostownictwa. Jak sugeru...
Rozkład uszkodzeń na profilu poprzecznym taśmy przenośnikowej Wdrożenie systemu DiagBelt+ w KWB Bełchatów
Artykuł analizuje rozkład uszkodzeń taśmy przenośnikowej z linkami stalowymi. Badania przeprowadzone w KWB Bełchatów w ramach projektu POIR.01.01.01-00-1194/19 przy użyciu systemu DiagBelt+ wykazały różne rozkłady uszkodzeń mogące wynikać z nieprawidłowości w punktach podawania urobku. Wyniki mogą pomóc w ocenie poprawności projektu przenośnika, minimalizując ryzyko awarii i wydłużając żywotność taśm. Artykuł przedstawia analizę rozkładu uszkodzeń rdzenia taśmy z linkami stalowymi na przekroj...
Warunki geotechniczne podłoża a ocena grupy jego nośności
W artykule przedstawiono problematykę oceny warunków gruntowo-wodnych dla projektowanych nawierzchni drogowych. Wskazano potencjalne błędy w klasyfikacji warunków prostych i złożonych, a także odpowiednią grupę nośności podłoża. Szczególną uwagę zwrócono na występowanie gruntów słabonośnych oraz nasypów, dla których zaproponowano nową, praktyczną definicję. Na przykładach zilustrowano powszechne błędy w określaniu grup nośności podłoża. Podłoże gruntowe jest nieodłączną częścią obiektów budow...
Zagrożenia naturalne w budowie i eksploatacji tuneli
Artykuł analizuje zagrożenia związane z budową i eksploatacją tuneli, zwracając uwagę na nowe ryzyka geologiczne, które nie są w pełni uwzględniane w tradycyjnych analizach opartych na danych statystycznych i modelach ruchu. Dane statystyczne wskazują, że zdarzenia w ruchu drogowym są powodowane przede wszystkim przez jego uczestników. W dotychczasowym modelu ruchu głównym sprawcą większości z nich jest człowiek. Niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, niezachowanie ostrożności przez...
Nowoczesne programy wspomagające projektowanie mostów. Skrócona analiza
W artykule opisano programy komputerowe, które są obecnie używane do wspomagania procesu projektowania mostów. Projektowanie mostów to zadanie o ogromnym znaczeniu dla bezpieczeństwa i funkcjonalności infrastruktury krajowej. Aby zapewnić nośność, trwałość i spełnienie wszystkich wymagań formalnych zawartych w prawie budowlanym i normach projektowych, inżynierowie korzystają z zaawansowanych programów komputerowych. Te nowoczesne narzędzia umożliwiają precyzyjne analizy, symulacje oraz optyma...
Forum dyskusyjne: Zwiększenie odporności mostów na zagrożenia powodziowe – kluczowe strategie
Zmiany klimatyczne na świecie są faktem. Ostatnia powódź w Europie Środkowej, szczególnie w dorzeczu Odry we wrześniu 2024 r., skłania do refleksji nad bezpieczeństwem użytkowania obecnie projektowanych i budowanych obiektów drogowych. Wydaje się, że konieczne jest przygotowanie ogólnopolskiego programu zabezpieczenia przed powodzią, którego wdrożenie spowoduje minimalizację skutków powodzi. W tym programie, obok budowy systemu obiektów hydrotechnicznych, powinna znaleźć się także budowa most...
Propozycja postępowania z zabytkowymi mostami kolejowymi
Artykuł dotyczy sposobu postępowania z zabytkowymi mostami kolejowymi na linii Opole – Wrocław w kontekście planowanej modernizacji. Autor omawia historię i stan techniczny mostów oraz ich rolę w transporcie, a także analizuje możliwe sposoby zachowania ich zabytkowej wartości. W czerwcu 2024 r. na zlecenie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków autor artykułu wykonał opinię dotyczącą postępowania z zabytkowymi mostami kolejowych w ramach projektowanej modernizacji linii kolejowej...
Warunki geotechniczne podłoża a ocena grupy jego nośności
W artykule przedstawiono problematykę oceny warunków gruntowo-wodnych dla projektowanych nawierzchni drogowych. Wskazano potencjalne błędy w klasyfikacji warunków prostych i złożonych, a także odpowiednią grupę nośności podłoża. Szczególną uwagę zwrócono na występowanie gruntów słabonośnych oraz nasypów, dla których zaproponowano nową, praktyczną definicję. Na przykładach zilustrowano powszechne błędy w określaniu grup nośności podłoża. Podłoże gruntowe jest nieodłączną częścią obiektów budow...
Kalendarium
Relacje
I Spotkanie Branżowe „Kobiety w Infrastrukturze”
19 listopada 2024 roku w Warszawie o...
XXXIII Konferencja „Aktualia i perspektywy gospodarki surowcami mineralnymi”
W dniach 6-8 listopada 2024 r. w Krynicy Zdrój odbyła się XXXIII Konferencja z...
Jubileusz XX-lecia Stowarzyszenia Przemysłu Wapienniczego
Stowarzyszenie Przemysłu Wapienniczego (SPW) obchodziło jubileusz XX-lecia swojej działalności, u...