Obiekty mostowe na drodze ekspresowej S3

Tabela:

Lp. Oznaczenie obiektu Przewidywany kilometraż [km] Przewidywana
długość całkowita [m]
Przewidywana szerokość
całkowita obiektu [m]
1 WD-39 54+693,78 (drogi S3) 68,4 16,3
2 WS-40* 55+111,60 608,6 29,8
3 WS-41* 56+119,15 415,1 27,9
56+108,65
4 PG-42 57+512,21 25,215 27,2
57+509,16
5 WD-43 58+240 (drogi S3) 63,57 11,7
6 MS-44* 0+99,95 62,5 18,7
7 MS-44A 0+197,80 51,72 18,7
8 WS-45* 59+286,41 215,16 32,45
9 WS-45A 59+564,99 50,36 32,45
10 MS-46* 0+87,56 63,4 18,7
11 MS-46A 0+187,31 50,9 18,7
12 WD-46A 59+820 (drogi S3) 64,75 12,7
13 WS-47* 59+956,00 524,575 32,45
14 WD-48 62+452,64 (drogi S3) 62,2 10,45
15 WS-49* 62+639 452,66 ...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Zyskasz bezpłatny dostęp do wydań wybranego czasopisma w wersji papierowej
  • Otrzymasz bezpłatny dostęp do wydań wybranego czasopisma w wersji online
  • Przeczytasz każdy artykuł dostępny w serwisie opublikowany na łamach „Magazynu Autostrady”, „Mosty”, „Kruszywa” i „Drogi Publiczne”
  • Otrzymasz dostęp do materiałów w „Katalogu realizacji” zawierającej najciekawsze realizacje drogowo-mostowe oraz wdrożenia w kopalniach odkrywkowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Zbigniew Tabor: Aby zarządzać drogami, potrzebna jest wizja

Z perspektywy Pańskiej długoletniej pracy na stanowisku dyrektora, jakie lekcje życiowe wyniósł Pan z tego doświadczenia i w jaki sposób wpłynęły one na Pana podejście do życia? Zbigniew Tabor: Przekonałem się, że sprawy techniczne, jakości robót, technologii oraz zagadnienia prawne związane z prawem zamówień publicznych, ustawą o drogach public...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.