DYWIDAG ogłasza zmianę marki DY.CO
Grupa DYWIDAG jako właściciel największego portfolio rozwiązań dla konstrukcji betonowych w Europie zdecydowała o zmianie nazwy marki z DY.CO na DYWIDAG Concrete Technologies.
Przeprowadzona przez Grupę DYWIDAG analiza strategiczna pokazała, że marka DY.CO i jej portfolio rozwiązań jest postrzegana jako podstawowa część globalnej działalności firmy. Ponadto ta zmiana ma również na celu wzmocnienie wizerunku marki dzięki globalnemu zasięgowi Grupy DYWIDAG.
– Mam przyjemność poinformować, że od stycznia 2023 roku wszystkie produkty DY.CO zostaną włączone do portfolio produktowego Grupy DYWIDAG pod nazwą handlową DYWIDAG Concrete Technologies – powiedział Hugh Pelham, dyrektor generalny DYWIDAG. – Znaczne nakłady inwestycyjne w nowy zakład produkcyjny DY.CO pod Wrocławiem zostały już ukończone. Inwestycje te, wraz z pełną integracją DY.CO w ramach Grupy DYWIDAG, będą przyczyniać się do dalszego rozwoju produktów, umożliwią lepszą obsługę klienta i zwiększą naszą konkurencyjność – dodał dyrektor generalny Pelham.
DYWIDAG Concrete Technologies oferuje szeroki asortyment produktów takich jak: szalunki RECOSTAL®, technika zbrojeniowa RECOSTAL®, uszczelnienia betonu CONTEC® oraz systemy prętów gwintowanych i kotew do szalunków DYWIDAG Form tie.
W najbliższych miesiącach nastąpi sporo działań związanych ze zmianą marki, w tym zmiana domeny dy.co na dywidag.com, a także zmiana adresów e-mail pracowników na @dywidag.com.
Dodatkowe informacje
DYWIDAG jest jednym ze światowych liderów w branży budowlanej specjalizujący się w geotechnice, technologii sprężania, systemach podwieszanych mostów oraz konstrukcji betonowych. Od 1865 roku sprawia, że infrastruktura jest bezpieczniejsza, bardziej wytrzymała i inteligentna. DYWIDAG działa w takich sektorach jak mosty, tamy, wysokościowce, linie kolejowe oraz budownictwo. DYWIDAG Group jest obecna w ponad 10 branżach w 53 krajach na 5 kontynentach oraz zatrudnia ponad 1400 pracowników, w tym inżynierów oraz specjalistów z dużym doświadczeniem w branży budowlanej. Realizacje Grupy DYWIDAG są obecne na całym świecie, m.in. most wiszący Golden Gate Bridge w San Francisco w USA czy Kanał Panamski w Panamie.
DYWIDAG Concrete Technologies jest jedną z jednostek biznesowych Grupy DYWIDAG, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji rozwiązań dla konstrukcji betonowych dla budownictwa i inżynierii lądowej. Pierwsze dostawy produktów dla konstrukcji betonowych związane są z firmą CONTEC® Bausysteme GmbH, która została założona w Niemczech w 1980 roku. Do Grupy DYWIDAG została wcielona w 2007 roku. Dwa lata wcześniej DYWIDAG przejął jeszcze francuską firmę Arteon, specjalizującą się w mocowaniach do prefabrykatów. W 2019 roku Grupa DYWIDAG przejęła spółkę Partec System w Polsce, gdzie obecnie mieści się główna produkcja na całą Europę. W 2021 roku jednostka biznesowa została nazwana DY.CO, jednak w styczniu 2023 roku nowy zarząd zdecydował zmienić nazwę marki na DYWIDAG Concrete Technologies. DYWIDAG Concrete Technologies oferuje produkty jednych z najbardziej zaufanych marek w branży budowlanej w Europie jak: CONTEC® – uszczelnienia do betonu and RECOSTAL® – szalunki oraz technika zbrojeniowa, a także system prętów gwintowanych i kotew do szalunków DYWIDAG Form ties. Systemy DYWIDAG Form tie są szeroko znane w branży ze względu na wysoką jakość oraz bezpieczeństwo. Produkty posiadają wszystkie niezbędne międzynarodowe certyfikaty i aprobaty jakościowe.
Kontakt
Aleksandra Puzyno, Marketing Manager
DYWIDAG Concrete Technologies
Tel. +48 532 403 232
email – Aleksandra.Puzyno@dy.co
Mogą zainteresować Cię również
Wywiady
Katarzyna Węgrzyn-Madeja: Projektując obiekty mostowe, należy patrzeć perspektywicznie
Katarzyna Węgrzyn-Madeja, Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie, w rozmowie z redakcją czasopisma „Mosty” opowiada o wyzwaniach procesu projektowego, innowacjach i trosce o optymalizację kosztów. Omawia różnorodne aspekty procesu projektowego i wykonawczego, wskazując na trudności oraz innowacje stosowane w branży. Porusza także kwestie ...
Edukacja surowcowa elementem bezpieczeństwa surowcowego państwa
W artykule zaprezentowano założenia projektu „Edukacja surowcowa elementem bezpieczeństwa surowcowego państwa”. Jego celem jest popularyzacja wiedzy o surowcach mineralnych i ich znaczeniu gospodarczym wśród dzieci i młodzieży. Idea projektu zakłada propagowanie oraz upowszechnianie rzetelnej i aktualnej wiedzy o całym łańcuchu dostaw surowców (od etapu poszukiwania złóż kopalin poprzez ich eksploatację, produkcję surowców mineralnych i ich użytkowanie, a także – tam gdzie to możliwe – recykl...
Stan techniczny urządzeń obcych w kontekście trwałości konstrukcji mostowych – na podstawie własnych doświadczeń z przeglądów i diagnostyki
Artykuł omawia wpływ „urządzeń obcych” na mosty stalowe. Autorzy analizują kwestie techniczne problematyki oraz konflikty interesów z zarządcami urządzeń. Przedstawiono też nowe wytyczne WR-M-72 zalecające m.in. umieszczanie urządzeń na niezależnych konstrukcjach i spełnianie standardów. Urządzenia, które są przeprowadzane nad różnego rodzaju przeszkodami z wykorzystaniem istniejących eksploatowanych obiektów mostowych, są przedmiotem wyzwań technicznych współczesnego mostownictwa. Jak sugeru...
Jednonaczyniowe koparki hydrauliczne
Koparki są podstawową maszyną do wykonywania robót ziemnych w kopalniach surowców mineralnych. Ich podział jest dokonywany według cech konstrukcyjnych mających wpływ na eksploatację samych maszyn i technologię wykonywania czynności roboczych. Koparki jednonaczyniowe ogólnie dzieli się według rodzajów osprzętu i podwozia, źródła napędu, rodzaj przeniesienia napędu na osprzęt oraz sposobu przeniesienia napędu [2]. Koparki jednonaczyniowe są maszynami roboczymi przeznaczonymi przede wszystkim do...
Nawierzchnie drogowe. Warianty konstrukcyjne
Budowa nawierzchni drogowych stanowi kluczowy element infrastruktury miejskiej, wymagający precyzyjnego planowania i wykonania. Wśród różnorodnych typów nawierzchni nawierzchnie podatne i półsztywne z asfaltową warstwą ścieralną wyróżniają się swoją trwałością i odpornością na obciążenia. Odpowiednio zaprojektowane i wykonane, te innowacyjne konstrukcje nawierzchni nie tylko zapewniają komfort podróży, ale również wpływają pozytywnie na bezpieczeństwo użytkowników dróg. W artykule przybliżono...
Zasady organizacji ruchu drogowego
Kwestie związane z organizacją i urzędami odpowiedzialnymi za organizację ruchu drogowego są zawarte w ustawie prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeniu w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. Wątpliwości w praktyce budzi to, czy zmianę organizacji ruchu należy skonsultować z okolicznymi mieszkańcami. Ogólne zasady dotyczące organizacji ruchu drogowego i kompetencji poszczególnych urzędów w tej kwestii zawiera art. 10 Usta...
Most średnicowy w Warszawie. Koncepcja przebudowy
Z uwagi na zły stan techniczny i nieprzystosowanie do współczesnych wymagań spółka PKP Polskie Linie Kolejowe postanowiła w ramach kompleksowej przebudowy Linii Średnicowej przebudować most przez Wisłę. W wyniku prac wstępnych postanowiono wykorzystać filary nurtowe oraz wydłużyć most, likwidując tym samym wiadukty nad Wisłostradą i Wybrzeżem Szczecińskim. Zaprojektowano trzy warianty konstrukcji. Dwa z nich wizualnie naśladują most powojenny. Pierwszy to kratownica o zmiennej wysokości, drug...
Drony nad kopalniami. Nowa era pomiarów
W artykule omówiono innowacyjne podejście do pomiarów w kopalniach odkrywkowych i zakładach przeróbczych, w których wykorzystuje się technologię fotogrametryczną z użyciem dronów. Ta zaawansowana technologia zmienia sposób pracy w branży górniczej, przynosząc liczne korzyści, takie jak eliminacja błędów pomiarowych, skrócenie czasu przeprowadzania pomiarów oraz pełna kontrola nad stanem zakładu. Innowacyjne metody wykorzystania dronów w kopalniach odkrywkowych i zakładach przeróbczych rewoluc...
Ronda ‒ problematyka uszkodzeń nawierzchni
W artykule przybliżono podstawowe zapisy przepisów techniczno-budowlanych oraz wytycznych rekomendowanych zawierające zasady projektowania rond oraz ich nawierzchni. Przeanalizowano specyficzne warunki oddziaływania pojazdów na nawierzchnie oraz wskazano czynniki wpływające na jej trwałość. Zwrócono uwagę na pewne trudności z prawidłowym podejściem do projektowania niektórych elementów rond wynikające z nieprecyzyjnych wytycznych krajowych. Historię rond zapoczątkował Pierre L’Enfant, który w...
Kraków: Tunel wzdłuż Opolskiej otwarty dla ruchu.
Od 22 maja tunel wzdłuż Opolskiej – jeden z najważniejszych obiektów inżynierskich budowanych w ramach linii KST III do Górki Narodowej – dostępny jest w całości dla kierowców. Ma dwie niezależne komory, każda po dwa pasy ruchu, jest długi na ok. 100 metrów, jest w stanie przyjąć pojazdy ważące nawet do 50 ton. Przypomnijmy: budowa tunelu rozpoczęła się w marcu 2022 r. od wykonania murków prowadzących dla ponad 60 tonowego dźwigu z wybierakiem. Maszyna sukcesywnie – metr za metrem – wybierała...
Kalendarium
Relacje
II (32) SEMINARIUM „MOSTY. BUDOWA, WZMACNIANIE, PRZEBUDOWA”
W dniach 18 - 19.04.2024 roku w Poznania odbyło się seminarium...
Intertraffic Amsterdam 2024 – ekosystem stworzony dla przyszłej mobilności
Intertraffic Amsterdam, wiodące na świecie wydarzenie branżowe w zakresie infrastruktury,...
Spektakularne premiery produktów, osiem firm z nagrodami – za nami odnowiona formuła targów Autostrada Nowa Infrastruktura
54 firmy, m.in. z Polski, Malezji, Niemiec oraz Szwecji zaprezentowały...
III Ogólnopolskie Forum Administracji Dróg Publicznych – Bezpieczeństwo ruchu drogowego na drogach samorządowych
4 kwietnia 2024 r. odbyło się pierwsze spotkanie III cyklu Ogólnopolskiego Forum Administ...