DYWIDAG ogłasza zmianę marki DY.CO
Grupa DYWIDAG jako właściciel największego portfolio rozwiązań dla konstrukcji betonowych w Europie zdecydowała o zmianie nazwy marki z DY.CO na DYWIDAG Concrete Technologies.

Przeprowadzona przez Grupę DYWIDAG analiza strategiczna pokazała, że marka DY.CO i jej portfolio rozwiązań jest postrzegana jako podstawowa część globalnej działalności firmy. Ponadto ta zmiana ma również na celu wzmocnienie wizerunku marki dzięki globalnemu zasięgowi Grupy DYWIDAG.
– Mam przyjemność poinformować, że od stycznia 2023 roku wszystkie produkty DY.CO zostaną włączone do portfolio produktowego Grupy DYWIDAG pod nazwą handlową DYWIDAG Concrete Technologies – powiedział Hugh Pelham, dyrektor generalny DYWIDAG. – Znaczne nakłady inwestycyjne w nowy zakład produkcyjny DY.CO pod Wrocławiem zostały już ukończone. Inwestycje te, wraz z pełną integracją DY.CO w ramach Grupy DYWIDAG, będą przyczyniać się do dalszego rozwoju produktów, umożliwią lepszą obsługę klienta i zwiększą naszą konkurencyjność – dodał dyrektor generalny Pelham.
DYWIDAG Concrete Technologies oferuje szeroki asortyment produktów takich jak: szalunki RECOSTAL®, technika zbrojeniowa RECOSTAL®, uszczelnienia betonu CONTEC® oraz systemy prętów gwintowanych i kotew do szalunków DYWIDAG Form tie.
W najbliższych miesiącach nastąpi sporo działań związanych ze zmianą marki, w tym zmiana domeny dy.co na dywidag.com, a także zmiana adresów e-mail pracowników na @dywidag.com.
Dodatkowe informacje
DYWIDAG jest jednym ze światowych liderów w branży budowlanej specjalizujący się w geotechnice, technologii sprężania, systemach podwieszanych mostów oraz konstrukcji betonowych. Od 1865 roku sprawia, że infrastruktura jest bezpieczniejsza, bardziej wytrzymała i inteligentna. DYWIDAG działa w takich sektorach jak mosty, tamy, wysokościowce, linie kolejowe oraz budownictwo. DYWIDAG Group jest obecna w ponad 10 branżach w 53 krajach na 5 kontynentach oraz zatrudnia ponad 1400 pracowników, w tym inżynierów oraz specjalistów z dużym doświadczeniem w branży budowlanej. Realizacje Grupy DYWIDAG są obecne na całym świecie, m.in. most wiszący Golden Gate Bridge w San Francisco w USA czy Kanał Panamski w Panamie.
DYWIDAG Concrete Technologies jest jedną z jednostek biznesowych Grupy DYWIDAG, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji rozwiązań dla konstrukcji betonowych dla budownictwa i inżynierii lądowej. Pierwsze dostawy produktów dla konstrukcji betonowych związane są z firmą CONTEC® Bausysteme GmbH, która została założona w Niemczech w 1980 roku. Do Grupy DYWIDAG została wcielona w 2007 roku. Dwa lata wcześniej DYWIDAG przejął jeszcze francuską firmę Arteon, specjalizującą się w mocowaniach do prefabrykatów. W 2019 roku Grupa DYWIDAG przejęła spółkę Partec System w Polsce, gdzie obecnie mieści się główna produkcja na całą Europę. W 2021 roku jednostka biznesowa została nazwana DY.CO, jednak w styczniu 2023 roku nowy zarząd zdecydował zmienić nazwę marki na DYWIDAG Concrete Technologies. DYWIDAG Concrete Technologies oferuje produkty jednych z najbardziej zaufanych marek w branży budowlanej w Europie jak: CONTEC® – uszczelnienia do betonu and RECOSTAL® – szalunki oraz technika zbrojeniowa, a także system prętów gwintowanych i kotew do szalunków DYWIDAG Form ties. Systemy DYWIDAG Form tie są szeroko znane w branży ze względu na wysoką jakość oraz bezpieczeństwo. Produkty posiadają wszystkie niezbędne międzynarodowe certyfikaty i aprobaty jakościowe.
Kontakt
Aleksandra Puzyno, Marketing Manager
DYWIDAG Concrete Technologies
Tel. +48 532 403 232
email – Aleksandra.Puzyno@dy.co
Mogą zainteresować Cię również
Wywiady
Małgorzata Ostrowska: W mojej pracy kieruję się służbą publiczną, mając na celu dobre zarządzanie drogami
Małgorzata Ostrowska, Dyrektorka ZDP Ostróda, Przewodnicząca Konwentu Dyrektorów Zarządów Dróg Powiatowych Województwa Warmińsko-Mazurskiego, w rozmowie z redakcją „Dróg Publicznych” mówi o wyzwaniach stojących przed zarządcami dróg powiatowych. Podkreśla znaczenie modernizacji infrastruktury, rosnących kosztów utrzymania oraz konieczności wdraż...
Webinar dedykowany – stwórzmy wydarzenie idealne dla Twojej firmy!
Od 2020 roku redakcja “Magazynu Autostrady” oraz czasopisma “Mosty” poza stacjonarnymi wydarzeniami organizuje szkolenia i spotkania w formule online. Jednymi z nich są webinary - organizowane jako wydarzenia własne bądź dla partnerów zewnętrznych w formie komercyjnej.
Metoda oceny zabytkowej wartości obiektu mostowego – nie wszystko złoto, co się świeci
Artykuł przedstawia autorską metodę oceny zabytkowej wartości mostów i wiaduktów drogowych oraz kolejowych. Tekst ma na celu wypracowanie kryteriów wartościowania mostów, które – jako elementy infrastruktury komunikacyjnej – muszą spełniać współczesne standardy techniczne, pozostając jednocześnie cennymi świadkami historii. Ocena możliwości użytkowania istniejących mostów i wiaduktów kolejowych, z uwzględnieniem wymagań konserwatorskich, budzi sporo emocji i prowadzi do wymiany poglądów dotyc...
Transport maszyn Wyzwania i znaczenie odpowiedniego doboru parametrów
Artykuł omawia wyzwania związane z transportem maszyn budowlanych. Poprawnie zorganizowany transport zapewnia bezpieczeństwo sprzętu i uczestników ruchu, a także pozwala unikać opóźnień, gwarantując terminowe rozpoczęcie prac. Transport maszyn, szczególnie ciężkich urządzeń, takich jak walce drogowe, wymaga precyzyjnego doboru jednostki transportowej oraz dokładnego uwzględnienia parametrów maszyny, w tym jej masy i wymiarów. Należy pamiętać, że transport ciężkich maszyn wiąże się z licznymi ...
Praktyczne aspekty stosowania domieszek w betonie
W artykule omówiono praktyczne aspekty stosowania domieszek w betonie, zwracając uwagę na ich rolę w poprawie jakości, trwałości i efektywności kosztowej konstrukcji. Podkreślono także niezbędne warunki dla skutecznej modyfikacji betonu, takie jak prawidłowe zaprojektowanie składu i technologii wykonania. Dodatkowo wskazano na ekonomiczne aspekty stosowania domieszek. Ogólna przydatność domieszek stosowanych w mieszankach betonowych jest ustalana zgodnie z normą PN-EN 934-2. Normy te określaj...
Szybka droga do bezpieczeństwa
W artykule skupiono się na rozwoju infrastruktury drogowej w Polsce, szczególnie na budowie dróg ekspresowych i autostrad. Autor podkreśla, że mimo problemów budowlanych i trudności z lokalizacją te nowoczesne rozwiązania są kluczowe dla poprawy bezpieczeństwa na drogach. Artykuł omawia także różnice w użytkowaniu tych dróg w porównaniu do tradycyjnych tras miejskich czy osiedlowych, podkreślając potrzebę odpowiedniego przygotowania kierowców do korzystania z dróg o dużych prędkościach. Dodat...
Geokrata. Jeden produkt, wiele zastosowań
Geokrata komórkowa to nowoczesny materiał geosyntetyczny stosowany w budownictwie do stabilizacji gruntu, wzmacniania nawierzchni i ochrony przed erozją. Wykonana z wytrzymałego polietylenu (HDPE), tworzy przestrzenną siatkę, którą można wypełnić piaskiem, żwirem lub kruszywem. Dzięki swojej konstrukcji skutecznie rozkłada obciążenia, zapobiega osiadaniu terenu i wzmacnia infrastrukturę drogową, kolejową oraz hydrotechniczną. Jest trwała, łatwa w montażu i przyjazna dla środowiska, co czyni j...
Ciemna strona światła: problem zanieczyszczenia światłem
Zanieczyszczenie światłem to problem, który dotyka całego terytorium Polski. Odpowiednie oświetlenie podnosi poziom bezpieczeństwa, funkcjonalność i estetykę danej przestrzeni, jednak nadmiar światła lub niewłaściwe jego użycie prowadzi do miejskich zjawisk „blasku nieba”, które wpływają na zdrowie ludzi oraz ekosystemy. Problem zanieczyszczenia światłem coraz częściej jest uwzględniany w raportach o oddziaływaniu inwestycji na środowisko. Światło jest jednym z kluczowych elementów wpływający...
Metody i systemy oceny stanu eksploatacyjnego jezdni drogowych
W artykule omówiono kluczowe aspekty utrzymania dróg, zapewniające bezpieczeństwo, przejezdność i efektywność transportu. Podkreślono znaczenie monitorowania nawierzchni, racjonalnego planowania modernizacji oraz stosowania zaawansowanych urządzeń bezpieczeństwa. Autor wskazuje na specyfikę utrzymania ulic miejskich, wymagających większej uwagi ze względu na natężenie ruchu i gęstą infrastrukturę. Artykuł akcentuje konieczność optymalizacji działań w celu minimalizacji kosztów i zwiększenia t...
Przygotowanie i wykonanie robót ziemnych oraz nawierzchniowych w budownictwie drogowym
Budowa dróg i obiektów inżynierskich to złożony proces, wymagający skrupulatnego planowania i realizacji na każdym etapie. Kluczowymi elementami tego procesu są roboty przygotowawcze, roboty ziemne oraz prace związane z konstrukcją nawierzchni. Poprawne wykonanie tych działań ma bezpośredni wpływ na trwałość, bezpieczeństwo oraz funkcjonalność powstającej infrastruktury. W artykule omówiono zakres prac przygotowawczych, szczegóły związane z robotami ziemnymi oraz najważniejsze aspekty technol...
Kalendarium
Relacje

V Konferencja Drogowo-Kruszywowa „Materiały, surowce, technologie wykorzystywane przy projektowaniu i budowie nawierzchni drogowych”
10-12 marca 2025 r. odbyła się jubileuszowa, piąta edycja Konferencji Drogowo-Kruszywowej, skupio...

VI Forum Dróg Publicznych
9-11 grudnia 2024 r. odbyło się VI Forum Dróg Publicznych, które zgromadziło specjalistów...

I Spotkanie Branżowe „Kobiety w Infrastrukturze”
19 listopada 2024 roku w Warszawie o...