Twórz dobre treści. Ile tylko internet pomieści

Regularne tworzenie treści

Podczas regularnego tworzenia treści wyszukiwarka Google zacznie dostrzegać Twoje treści. Z czasem może okazać się, że po wpisaniu pewnej frazy Twój wpis na blogu znajdzie się na pierwszej stronie wyszukiwarki. Działa to jak paliwo rakietowe na statystyki Twojego bloga. Im więcej osób wchodzi na stronę, tym większa szansa na wyższą rozpoznawalność.

Tworząc wartościowe treści, wyszukiwarka pomaga trafić nam wysoko w tabeli. Aby nie być zdanym tylko wyłącznie na algorytmy, musimy również podjąć inne działania. Aby przyciągnąć idealnych czytelników, należy również promować swoje wpisy na social mediach. Dzięki temu tworzymy pewną społeczność wokół tematu, który poruszamy. Korzyści płyną obfitym źródłem, o czym można przekonać się w pewnych sytuacjach. Ostatnio poszukując operatora maszyn budowlanych, umieściłem post na facebookowym profilu kopalni. Dzięki zaangażowaniu społeczności post został udostępniony 28 razy i dotarł do 15 tys. użytkowników! Dzięki temu spłynęło około 20 CV od kandydatów. Wybór operatora do pracy spośród tylu osób stawia pracodawcę w korzystnej sytuacji. Czy warto budować społeczność wokół firmy? Dzięki prowadzeniu bloga prowadzimy rozmowę „1 do wielu”, co daje ogromne szanse na dotarcie do interesujących ludzi.

Przykładem ciekawie prowadzonej strony wraz z aktualnościami jest producent keramzytu LECA. Na stronie znajdziemy: opis produkcji keramzytu, poradnik dla projektantów, najczęstsze zastosowanie lekkiego kruszywa oraz aktualne realizacje z wykorzystaniem produktu. Dodatkowo aktywne promowanie na social mediach przynosi z pewnością wiele pożytku. Pamiętajmy, że na samym końcu działań marketingowych i lejka sprzedażowego jest nasz klient. Postawa prokliencka zawsze będzie przynosić mnóstwo korzyści. Oczywiście nie musisz...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Kamila Czaja: Zero tolerance for non-compliance

Jakie są priorytety firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska naturalnego? Czy firma planuje podejmować konkretne działania w celu osiągnięcia neutralności klimatycznej? Kamila Czaja: Jako firma zdecydowaliśmy się zobowiązać do przestrzegania Porozumienia Paryskiego (Paris Agreement), tj. międzynarodowego traktatu dotyczącego ...

Relacje

Reklama
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.