Tomasz Starzyński: Dlaczego należy myć koła i podwozia pojazdów ciężarowych wyjeżdżających na drogi publiczne?

Mycie kół i podwozi pojazdów często jest wykonywane przy okazji standardowego czyszczenia. Jednak są to elementy bardzo ważne w codziennej eksploatacji maszyn, szczególnie tych ciężkich, pracujących np. na budowach. Dlatego warto szczególnie zadbać o czystość ich kół, gdyż sprzyja to głównie bezpieczeństwu. O zaletach mobilnych myjni kół i podwozi opowiedział nam Tomasz Starzyński z firmy Frutiger.

Tomasz Starzyński: Dlaczego należy myć koła i podwozia pojazdów ciężarowych wyjeżdżających na drogi publiczne?
Firma Frutiger powstała w latach 50. XX w. w Szwajcarii. Kim był jej założyciel i jaka jest historia powstania firmy? W którym roku pojawiła się ona w Polsce?

Tomasz Starzyński: Szwajcarska firma Frutiger została założona w 1957 r. przez Edwina Frutigera. Początek działalności firmy to import spycharko-ładowarek z Japonii. Kilka lat później Frutiger otrzymał licencję na produkcję tych maszyn budowlanych w pierwszej fabryce firmy w Winterthur w Szwajcarii. Pod koniec lat 70. XX wieku firma skonstruowała pierwszą myjnię kół i podwozi pojazdów wyjeżdżających z budowy. Na początku lat 80. myjnie otrzymały nazwę własną MobyDick i stały się głównym produktem firmy. Wtedy też zarządzaniem firmą zajął się jej obecny właściciel Urs Frutiger. Obecnie firma ma fabryki w...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Konrad Romik: Bezpieczeństwo ruchu drogowego w naszym kraju z roku na rok się poprawia

Konrad Romik, Sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, w rozmowie z Anną Górską-Zychlą odpowiada na pytania dotyczące bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce, poprawy infrastruktury oraz założeń dążących do zmniejszenia liczby wypadków o połowę do 2030 r. Jak wygląda aktualnie stan bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce? Konrad R...

Relacje

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.