Geobrugg – nowe logo, ta sama pasja!

Firma Geobrugg, od samego swojego początku w 1951 r. jako część Grupy BRUGG, zawsze kierowała się pasją i zaangażowaniem w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie ochrony przed zagrożeniami naturalnymi i nie tylko.

geobrugg


W 2023 r. Grupa BRUGG podjęła decyzję o ujednoliceniu identyfikacji wizualnej wszystkich swoich oddziałów, mając na celu wzmocnienie spójności i jednolitości grupy. Jednym z najważniejszych elementów tej zmiany jest nowy, niebieski kolor, dominujący w logo Geobrugg. Kolor ten symbolizuje zaufanie, spokój i profesjonalizm – cechy, które odzwierciedlają podejście firmy do tworzenia bezpiecznych i niezawodnych
rozwiązań ochrony i bezpieczeństwa.
Nowe logo stanowi element ciągłego rozwoju prowadzącego do jeszcze lepszego spełniania oczekiwań klientów i partnerów biznesowych.
Mimo tych zmian wizualnych pasja i zobowiązanie firmy do dostarczania produktów oraz usług najwyższej jakości pozostają niezmienne.


Źródło: Geobrugg

Przeczytaj również: Ciesz się niższymi cenami! Odkryj świąteczne pakiety

Wywiady

Paweł Woźniak: Niezwykle cenię sobie transparentność

Paweł Woźniak, p.o. Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, w rozmowie z redakcją „Magazynu Autostrady” omawia wyzwania, cele i priorytety związane z zarządzaniem polską infrastrukturą drogową. Zwraca uwagę na skalę zadań realizowanych przez GDDKiA, podkreślając znaczenie stabilnego finansowania inwestycji oraz efektywnej współpracy z ...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.