Geobrugg – nowe logo, ta sama pasja!

Firma Geobrugg, od samego swojego początku w 1951 r. jako część Grupy BRUGG, zawsze kierowała się pasją i zaangażowaniem w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie ochrony przed zagrożeniami naturalnymi i nie tylko.

geobrugg


W 2023 r. Grupa BRUGG podjęła decyzję o ujednoliceniu identyfikacji wizualnej wszystkich swoich oddziałów, mając na celu wzmocnienie spójności i jednolitości grupy. Jednym z najważniejszych elementów tej zmiany jest nowy, niebieski kolor, dominujący w logo Geobrugg. Kolor ten symbolizuje zaufanie, spokój i profesjonalizm – cechy, które odzwierciedlają podejście firmy do tworzenia bezpiecznych i niezawodnych
rozwiązań ochrony i bezpieczeństwa.
Nowe logo stanowi element ciągłego rozwoju prowadzącego do jeszcze lepszego spełniania oczekiwań klientów i partnerów biznesowych.
Mimo tych zmian wizualnych pasja i zobowiązanie firmy do dostarczania produktów oraz usług najwyższej jakości pozostają niezmienne.


Źródło: Geobrugg

Przeczytaj również: Ciesz się niższymi cenami! Odkryj świąteczne pakiety

Wywiady

Robert Geryło: Polska jest jednym z ważniejszych rynków produkcji wyrobów budowlanych

Dr inż. Robert Geryło, Dyrektor Instytutu Techniki Budowlanej (ITB), w rozmowie z redakcją „Magazynu Autostrady” odkrywa główne cele i zadania instytutu, który odgrywa kluczową rolę w rozwijaniu nowoczesnego budownictwa w Polsce. ITB, jako wiodący ośrodek badawczy, nie tylko uzyskał wysoką kategorię A w dwóch ostatnich ewaluacjach jakości, ale t...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.