Wiadukt na linii Rail Baltica w Mokrej Wsi zwiększył bezpieczeństwo

Bezkolizyjne skrzyżowanie w Mokrej Wsi na linii Warszawa – Białystok zwiększa bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. Wiadukt drogowy to jeden z 12 obiektów na trasie Rail Baltica w woj. mazowieckim, ważnych dla bezpieczeństwa i komunikacji. Inwestycję realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Wiadukt na linii Rail Baltica w Mokrej Wsi zwiększył bezpieczeństwo

Wiadukt w Mokrej Wsi zwiększa bezpieczeństwo na linii kolejowej ważnej w ruchu regionalnym i dalekobieżnym. Zastąpił przejazd kolejowo-drogowy na drodze wojewódzkiej. Kierowcy zyskali przeprawę nad torami. Jest trakt dla pieszych i rowerzystów. Na bezkolizyjne skrzyżowanie nad kolejową trasą z Warszawy do Białegostoku przeznaczono 31,9 mln zł.

Projekt „Prace na linii E75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne” to budowa 12 obiektów. Bezpieczeństwo i sprawną komunikację zapewniają już wykonane dwa wiadukty w Łochowie i po jednym w Toporze oraz Małkini. Piesi i rowerzyści korzystają z przejść pod torami w Jasienicy Mazowieckiej i Łochowie.

Kończy się budowa wiaduktu drogowego w Tłuszczu. W najbliższym czasie kierowcy będą mogli skorzystać z dwustumetrowej bezpiecznej przeprawy nad torami. W ramach wartej 35,1 mln zł inwestycji na odcinku ponad kilometra przebudowywany jest też układ drogowy, co usprawni ruch w mieście. Powstają ronda, ścieżka rowerowa i pochylnie, które ułatwią komunikację.

<...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • Otrzymasz dostęp do wybranych treści serwisu
  • Zyskasz wiedzę na temat „Nowości z branży”
  • Zapoznasz się z materiałami video
  • Otrzymasz dostęp do wybranych materiałów w „Katalogu realizacji”
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Zarejestruj się

Logowanie

Wywiady

Janusz Bohatkiewicz: IBDiM to miejsce, w którym badania i innowacje mogą realnie poprawić jakość życia branży i społeczeństwa

Dr hab. inż. Janusz Bohatkiewicz, prof. IBDiM, w rozmowie z „Magazynem Autostrady” przedstawia swoje cele jako dyrektor Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Skupia się na rozwoju IBDiM jako nowoczesnej jednostki badawczo-wdrożeniowej, innowacyjności, współpracy z instytucjami oraz adaptacji infrastruktury do zmian klimatycznych. Zwraca też uwagę ...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.