Reklama

Webinar dedykowany – stwórzmy wydarzenie idealne dla Twojej firmy!

Od 2020 roku redakcja “Magazynu Autostrady” oraz czasopisma “Mosty” poza stacjonarnymi wydarzeniami organizuje szkolenia i spotkania w formule online. Jednymi z nich są webinary – organizowane jako wydarzenia własne bądź dla partnerów zewnętrznych w formie komercyjnej.
Forma ta pozwala na aktywizację tej grupy odbiorców, która z różnych względów nie ma możliwości uczestnictwa w stacjonarnych wydarzeniach branżowych. Spotkania te pogłębiają świadomość marki, dają możliwość przedstawienia oferty, przekazywania wiedzy i budowania pozycji eksperta w branży. Prezentacje online uzupełniane są często o materiały do pobrania, sekcje Q&A oraz rozmowy na czacie, co umożliwia wchodzenie w interakcję między prowadzącymi a uczestnikami webinaru.

Wydarzenie odbędzie się w czasie rzeczywistym z możliwością późniejszego odtworzenia wystąpień prelegentów przez wszystkie osoby, które zapiszą się na webinar. Realizacja wydarzenia wraz z nagraniem prelekcji odbędzie się w formule online, z wykorzystaniem wysokiej jakości sprzętu. Dzięki takiej formule zminimalizujemy ryzyko powstania usterek technicznych oraz przekażemy wszystkim uczestnikom profesjonalne materiały wideo zawierające zapis wszystkich prelekcji. Referatów wysłuchają zatem także te osoby, które z przyczyn losowych nie wezmą udziału w wydarzeniu mimo zapisu.

  • Promocja wydarzenia poprzez dedykowaną stronę www (4 tyg.): webinary.drogowo-mostowy.pl
  • Przygotowanie spotkania wraz z jego poprowadzeniem – część merytoryczna oraz panel “pytań i odpowiedzi”
  • Pozyskanie uczestników spotkania

Promocja logo:

  • w ”poczekalni” przed emisją webinaru,
  • na grafikach: przerywnikowych oraz końcowych,
  • w mailingach promujących wydarzenie (14 tys. odbiorców),
  • w mailingu wysyłanym do zarejestrowanych uczestników danego szkolenia,
  • poprzez portal drogowo-mostowy.pl oraz wybrane działy tematyczne,
  • konta na mediach społecznościowych, takich jak Linkedin oraz Facebook (gazet i portalu).

Anna Gocek
Koordynator ds. promocji i sprzedaży
tel. 698 264 593
a.gocek@elamed.pl

Katarzyna Kowalczyk
Starszy specjalista ds.  promocji i sprzedaży
tel.698 658 213
k.kowalczyk@elamed.pl

Wywiady

Marcin Skrobisz: Dyrektor egzekwuje przestrzeganie przepisów, rozumiejąc jednocześnie realia prowadzenia kopalń

Marcin Skrobisz, dyrektor Okręgowego Urzędu Górniczego w Krakowie, w rozmowie z redakcją czasopisma „Kruszywa” przedstawia swoją wizję nowoczesnego nadzoru górniczego, który łączy profesjonalizm z otwartością na dialog z branżą, i wskazuje, że kluczowe jest nie tylko egzekwowanie przepisów, ale także wspieranie przedsiębiorców w działaniach na r...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.