Reklama

Nowy wiadukt nad torami w Łowiczu zwiększa bezpieczeństwo i poprawia komunikację

W Łowiczu bezpieczny i sprawny przejazd nad torami linii Warszawa – Poznań zapewnia nowy wiadukt drogowy. Inwestycja za ponad 21 mln zł powstała we współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i Miasta Łowicza. Bezkolizyjne skrzyżowanie zwiększyło poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego. Wiadukt został wykonany w ramach modernizacji trasy Warszawa – Poznań o wartości ponad 2 mld zł współfinansowanej ze środków CEF „Łącząc Europę”.

Nowy wiadukt nad torami w Łowiczu zwiększa bezpieczeństwo i poprawia komunikację

Kierowcy, piesi i rowerzyści korzystają już z nowego wiaduktu drogowego w Łowiczu. Obiekt został wybudowany w ciągu ulic 3 Maja i Warszawskiej. Bezpieczne dwupoziomowe skrzyżowanie usprawnia komunikację – kierowcy nie muszą już czekać przed zamkniętymi rogatkami.

Wiadukt zastąpił przejazd kolejowo-drogowy w ciągu ulic 3 Maja i Warszawskiej. Pięcioprzęsłowy obiekt z konstrukcją łukową ma długość 180 metrów. Na wiadukcie są oddzielne ścieżki dla pieszych i rowerzystów. Obiekt ma nowe oświetlenie. Dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się przygotowano pochylnię oraz windę. Budowa wiaduktu kosztowała ponad 21 mln zł. Kwotę ok. 16,5 mln zł przeznaczyły PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., miasto Łowicz prawie 5 mln zł.

W ramach inwestycji realizowanej przez miasto Łowicz wybudowano nowy układ drogowy zintegrowany z wiaduktem.

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić subskrypcję?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Masz możliwość korzystania z materiałów w strefie: „Pliki do pobrania”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Arkadiusz Madaj: Jak pogodzić potrzeby gospodarcze i społeczne z chęcią zachowania historycznych obiektów?

Dr hab. inż. Arkadiusz Madaj, prof. PP, w rozmowie z redakcją czasopisma „Mosty” szczegółowo omawia powody powołania oraz cele działania Zespołu ds. Zabytkowych Obiektów Mostowych, którego jest kierownikiem. Wskazuje również na potrzebę stworzenia rejestru obiektów wymagających ochrony, opracowania wzorcowych specyfikacji technicznych oraz zapew...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.