Reklama

Prefabrykowane wiadukty przejść ekologicznych nad drogą ekspresową S11 Koszalin – Bobolice

W artykule opisano produkcję prefabrykatów i montaż przejść dla zwierząt WE-41 i WE-45.7.

Obecnie w województwie zachodniopomorskim realizowana jest budowa drogi ekspresowej S11 Koszalin Zachód – węzeł Bobolice. Droga podzielona została na trzy odcinki realizacyjne. Pierwsze przetargi na projekty i budowę zostały ogłoszone w 2019 r., przy czym rok później dla każdego z odcinków zostały podpisane umowy na ich realizację.

Odcinki realizacyjne drogi S11 Koszalin Zachód – węzeł Bobolice:

  • Odcinek 1: węzeł Koszalin Zachód – węzeł Zegrze Pomorskie (z węzłem), realizowany przez firmę Budimex S.A.
  • Odcinek 2: węzeł Zegrze Pomorskie (bez węzła) – węzeł Koszalin Południe (z węzłem), realizowany przez firmę Mostostal Warszawa S.A.
  • Odcinek 3: węzeł Koszalin Południe (bez węzła) – węzeł Bobolice (z węzłem), realizowany przez firmy Mirbud S.A. oraz Kobylarnia S.A.

Droga S11 łączy środkowe wybrzeże Bałtyku z aglomeracją górnośląską. Zakres robót każdego z odcinków obejmuje między innymi: projekt i budowę węzłów drogowych, budowę lub przebudowę infrastruktury pieszych i rowerzystów, a także budowę wielu obiektów inżynierskich. Odcinek nr 3, o długości ok. 11,6 km, obejmuje wykonanie aż 13 obiektów inżynierskich, w tym dwóch wiaduktów ekologicznych, WE-41 oraz WE-45.7, których realizacja została finalnie powierzona firmie ABM Mosty Sp. z o.o.

Rys. 1. Pod...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Arkadiusz Madaj: Jak pogodzić potrzeby gospodarcze i społeczne z chęcią zachowania historycznych obiektów?

Dr hab. inż. Arkadiusz Madaj, prof. PP, w rozmowie z redakcją czasopisma „Mosty” szczegółowo omawia powody powołania oraz cele działania Zespołu ds. Zabytkowych Obiektów Mostowych, którego jest kierownikiem. Wskazuje również na potrzebę stworzenia rejestru obiektów wymagających ochrony, opracowania wzorcowych specyfikacji technicznych oraz zapew...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.