Reklama

Zakup sprzętu komunalnego w Gdyni

  • 42 miesiące na podwozia,
  • 54 miesiące na (zabudowy) nadwozia,
  • 36 miesięcy na pług,
  • 24 miesiące na bezawaryjną pracę całego monitoringu GPS.

W ramach podpisanej umowy pracownicy, którzy będą na co dzień pracować na nowym sprzęcie, przejdą profesjonalne szkolenia. M.in. w zakresie: obsługi pojazdów, obsługi technicznej i konserwacji podwozi, nadwozi i pozostałych urządzeń, napraw pojazdów oraz systemu monitorowania. Każdy przeszkolony pracownik otrzyma certyfikat, który będzie uprawniał go do przeprowadzania napraw i konserwacji pojazdów po okresie gwarancyjnym.

Przygotowała redakcja przy współpracy
z Zarządem Dróg i Zieleni w Gdyni

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • Otrzymasz dostęp do wybranych treści serwisu
  • Zyskasz wiedzę na temat „Nowości z branży”
  • Zapoznasz się z materiałami video
  • Otrzymasz dostęp do wybranych materiałów w „Katalogu realizacji”
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Zarejestruj się

Logowanie

Komentarz firmy

Wojciech Folejewski
Dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
Umowa z firmą Dobrowolski to kamień milowy w strategicznym projekcie o nazwie LIZUD (letnie i zimowe utrzymanie dróg). Dostawa 18 nowoczesnych pojazdów specjalnych to bardzo istotny element naszego harmonogramu, który nazywamy roboczo „mapą drogową”. Wyznacza ona kolejne ważne zadania, umowy, przetargi czy rekrutacje tej wieloetapowej i skomplikowanej inwestycji. Przejście na komunalny model oczyszczania dróg jest bowiem obarczony sporym ryzykiem. Działamy pod presją czasu, aby nowy sprzęt zaczął funkcjonować już od sezonu zimowego 2020/2021. Stawka jest duża, bo system oparty na zasobach komunalnych zagwarantuje większą wydajność, niezależność, elastyczność i według szacunków pozwoli zaoszczędzić Gdyni nawet 10 mln zł w ciągu 2-3 lat. Jestem przekonany, że zakupiony sprzęt zapewni nam sprawne i ekologiczne oczyszczanie gdyńskich dróg. Wszystkie pojazdy będą fabrycznie nowe, a ich automatyka zoptymalizuje m.in. zakres sypania soli. Nowoczesny tabor sprzętowy, przeszkoleni kierowcy oraz bazy techniczne to 3 filary, które pozwolą nam osiągnąć gotowość operacyjną do obsługi najbliższej zimy. Warto jednak zaznaczyć, że zamówione przez nas pojazdy będą dysponowały wymienną zabudową. To umożliwi nam oczyszczanie dróg zarówno zimą, jak i podczas pozostałych pór roku. Oczywiście nawet najnowocześniej zautomatyzowane pojazdy nie wyjadą na drogi same. Dlatego też tak ważnym elementem nowego systemu będą nasi nowi pracownicy. W ciągu ostatnich miesięcy przeprowadziliśmy kilkanaście rekrutacji, w których efekcie zatrudniliśmy m.in.: kierownika działu, kierowników technicznych oraz kierowców. Są to doświadczeni profesjonaliści, którzy będą ważnym trzonem naszego komunalnego modelu utrzymania dróg. Liczymy na ich fachowe wsparcie, które będzie przydatne nie tylko podczas codziennego użytkowania sprzętu, ale też usprawniania procesu działań na terenie baz technicznych.

Wywiady

Ewelina Karp-Kręglicka: Spodziewamy się kumulacji inwestycji budowlanych

Ewelina Karp-Kręglicka, prezeska PSWNA, w rozmowie z redakcją „Magazynu Autostrady” opowiada o kluczowych celach stowarzyszenia, omawia znaczenie standardów ESG oraz zachęca kobiety do aktywnego działania w sektorze budowlanym, zwracając uwagę na ich atuty i rolę w przyszłości branży. Porusza także zagadnienia dot. rozwoju technologii niskoemisy...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.