Reklama

Piekielnie skuteczna strategia na sprzedaż kruszyw

Czy istnieje jakaś metoda, dzięki której wyróżnimy się na rynku i przestaniemy zwracać uwagę na konkurencję? Czy są sposoby na to, aby zbudować przewagę strategiczną w sprzedaży kruszyw? Jak docierać do nowych klientów poza zasięgiem radarów konkurencji? Jak zwiększyć sprzedaż kruszyw?

Wiele firm walczy na rynku, intensywnie przyglądając się działaniom konkurencji. Mało tego – często naśladuje również jej działania. Posiada taki sam produkt, system sprzedaży, obsługę klienta i narzędzia marketingowe. Firma wprowadza w ten sposób klienta w zakłopotanie i działa na swoją niekorzyść. Jeżeli nowy klient ma do wyboru dwie firmy oferujące taki sam produkt i nie jest związany z żadną z nich… wybierze tańszą opcję. Konkurowanie ceną to bolesna walka i „wygrywa” ją najbardziej zdesperowany zawodnik. Obniżać cenę można bez końca – nawet poniżej poziomu opłacalności. Czy o to chodzi w prowadzeniu firmy – o konkurowanie ceną i wieczne martwienie się konkurencją? Jak zwiększyć sprzedaż kruszyw?

Zadbaj o innowację w sprzedaży kruszyw

Rozpatrując sprzedaż kruszyw jako proces, należy podkreślić, że liczba kilometrów, jakie przemierzają materiały od producenta do odbiorcy, z roku na rok się powiększa. Przyczynami są wyczerpywanie się bogatych w żwir zasobów złóż i podwyższanie punktu piaskowego w kopalniach. Argument producentów, że „nie musimy się reklamować, bo i tak wszyscy nas znają” stał się po prostu nieaktualny. Zawsze istnieje grupa nowych klientów, którzy poszukują dostawców kruszyw do budowy dróg czy piasków, np. do budowy domu. Zawsze możemy dotrzeć do firm, z którymi wcześniej nie nawiązaliśmy współpracy.

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Piotr Wyborski: Geografia, historia i środowisko naturalne

Piotr Wyborski, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., w rozmowie z czasopismem „Mosty” opowiada o nowych technologiach i strategiach zarządzania infrastrukturą mostową w Polsce. Wywiad porusza kluczowe kwestie związane z monitorowaniem stanu technicznego konstrukcji, innowacyjnymi rozwiązaniami poprawiającymi bezpieczeństwo oraz wyzwaniami,...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.