Ile warta jest wiedza, którą możesz zdobyć za darmo na Targach SYMAS® i MAINTENANCE?
Takie pytanie zadali organizatorzy Targów SYMAS® MAINTENANCE Czatowi GPT, podając mu informacje o planowanych podczas wydarzenia pokazach i wykładach. Wynik tej analizy okazał się zaskakujący. Oczywiście kwota nie zostanie ujawniona na wstępie, najpierw przedstawiony zostanie zarys planu tegorocznych targów.

Podczas wydarzenia zaplanowano dwie kluczowe strefy: Scenę Główną, gdzie specjaliści omówią case studies wybranych zagadnień, oraz Strefę Pokazów, gdzie eksperci zaprezentują swoją wiedzę w formie warsztatów na żywo.
Program Strefy Pokazów obejmuje takie tematy, jak:
- „Automatyzacja procesu wydawania części zamiennych z wykorzystaniem systemu SimplyMobile oraz technologii RFID/NFC”, prowadzący: Łukasz Konisiewicz z Simply Mobile,
- „Test wibracyjny Junkera jako doskonała metoda porównywania skuteczności mocowania połączeń śrubowych”, prowadzący: Krzysztof Włodarz z firmy Heico,
- „Praktyczne szkolenie z technik laserowego osiowania i wyważania wałów, z wykorzystaniem nowoczesnych systemów laserowych.”, prowadzący: Grzegorz Cichoń i Tomasz Ciepliński z firmy I-Care.
Na Scenie Głównej zaprezentowane zostaną między innymi:
- „Innowacyjne taśmy elewatorowe nowej generacji VLE – studia przypadków.”, poprowadzą specjaliści z firmy Enitra,
- „Autonomiczne Utrzymanie Ruchu z wykorzystaniem systemu CMMS – w praktyce.”. prowadzący: Tomasz Bober z firmy QRMaint,
- „Jak zbudować solidne fundamenty utrzymania ruchu w oparciu o Cyfrowego Bliźniaka?”, prowadzący: Ludomir Krystian Błeszyński i Marek Lisok z Contos Tech.
Pełny program dostępny jest na www.symas.krakow.pl.
Uczestnicy wydarzenia otrzymają nie tylko darmowy dostęp do specjalistycznej wiedzy i nowoczesnych technologii, ale również będą mieli możliwość zredukowania kosztów dzięki lepszemu zarządzaniu zasobami, automatyzacji oraz wprowadzeniu nowoczesnych technologii diagnostycznych.
Czas na konkrety
Wartość wykładów na Scenie Głównej dla jednej osoby została wyceniona przez Chat GPT na 23 000 zł, natomiast udział w Strefie Pokazów na 22 500 zł. Dużo? Można powiedzieć, że całkiem adekwatnie do wiedzy jaką uczestnicy mają okazję zdobyć od doświadczonych prelegentów, a potem pogłębić ją kontynuując rozmowy z ekspertami na stoiskach. W tym miejscu warto podkreślić, że uczestnictwo w targach i możliwość zdobycia tej wiedzy podczas wydarzenia są całkowicie bezpłatne dzięki darmowemu biletowi wstępu.
Prawdopodobnie specjalistki z EMT-Systems Centrum Szkoleń Inżynierskich mogłyby dokładniej oszacować te kwoty – organizatorzy zachęcają do odwiedzenia ich stoiska podczas targów, aby zweryfikować te szacunki.
Jak zaplanować przyjazd na targi?
Organizatorzy mają nadzieję, że przedstawienie wartości wystąpień pomoże firmom zdecydować się na wysłanie na targi nie tylko pojedynczych pracowników, ale nawet całych zespołów. Ponieważ wystąpienia na Scenie Głównej i w Strefie Pokazów odbywają się równolegle, warto dokładnie zaplanować swój udział w wydarzeniu, aby nie przegapić najciekawszych pokazów oraz zdążyć odwiedzić stoiska wystawców.
W celu ułatwienia planowania udziału, dostępna jest funkcja umawiania spotkań bezpośrednio w katalogu wystawców (funkcja ta dostępna jest po rejestracji na targi).
Kilka praktycznych informacji na koniec
Targi SYMAS® MAINTENANCE odbędą się 16 – 17 października 2024 w EXPO Kraków.
Równolegle odbywać się będą 13. Międzynarodowe Targi Materiałów, Technologii i Wyrobów Kompozytowych KOMPOZYT-EXPO®.
Rejestracja dla gości branżowych jest bezpłatna.
Program wystąpień, lista wystawców i rejestracja są dostępne na stronie http://www.symas.krakow.pl/.
Do zobaczenia w Krakowie!
Mogą zainteresować Cię również
Wywiady
Waldemar Wojciechowski: Uczciwość to fundament etycznego zarządzania
Waldemar Wojciechowski, dyrektor oddziału GDDKiA we Wrocławiu, w rozmowie z redakcją „Magazynu Autostrady” opowiada o wyzwaniach związanych z kierowaniem oddziałem, priorytetach inwestycyjnych na Dolnym Śląsku oraz roli współpracy transgranicznej. Podkreśla znaczenie odpowiedzialności i transparentności w zarządzaniu, zwraca uwagę na konieczność...
Branża leasingowa odnotowuje wzrosty
Kolejny rok z rzędu branża leasingowa kończy rok dwucyfrowym wzrostem udzielonego finansowania dla firm w Polsce. W 2024 r. wzrosła o 10,4%. Tym samym wartość sfinansowanych ruchomości i nieruchomości wyniosła 110,5 mld zł w ubiegłym roku. Wartość finansowania udzielonego w formie leasingu wyniosła 96,9 mld zł, co oznacza skok o prawie 12%. Z kolei wartość pożyczek leasingowych zwiększyła się zaledwie o 2,2%, do 13,6 mld zł. A nieznaczny wzrost spowodował, że udział pożyczki leasingowej w ogó...
Metoda oceny zabytkowej wartości obiektu mostowego – nie wszystko złoto, co się świeci
Artykuł przedstawia autorską metodę oceny zabytkowej wartości mostów i wiaduktów drogowych oraz kolejowych. Tekst ma na celu wypracowanie kryteriów wartościowania mostów, które – jako elementy infrastruktury komunikacyjnej – muszą spełniać współczesne standardy techniczne, pozostając jednocześnie cennymi świadkami historii. Ocena możliwości użytkowania istniejących mostów i wiaduktów kolejowych, z uwzględnieniem wymagań konserwatorskich, budzi sporo emocji i prowadzi do wymiany poglądów dotyc...
Reisch – specjalistyczne naczepy dla sektora drogowego. Konstrukcja, która nie zawodzi
Budownictwo drogowe i mostowe nie znosi kompromisów – zarówno w projektach, jak i sprzęcie. Dlatego nowe otwarcie marki Reisch – jako część Grupy Benalu-Legras – spotkało się z dużym zainteresowaniem w środowisku wykonawców infrastrukturalnych. Za produkcję i obsługę odpowiada Benalu-Legras Polska z Nysy. Fabryka przeszła ogromny rozwój technologiczny i jest dziś jednym z kluczowych zakładów Grupy w Europie oraz centrum produkcyjnym dla tej części Europy. Dostosowane do wyzwań budowy Reisch o...
Kruszywa alternatywne w budownictwie komunikacyjnym
W artykule przedstawiono szczegółowy podział kruszyw budowlanych ze względu na pochodzenie, sposób wytwarzania, uziarnienie oraz gęstość, wskazując różnice między kruszywami naturalnymi, sztucznymi, z recyklingu i odpadowymi. Kruszywa to podstawowy surowiec wykorzystywany przez rodzaj ludzki niemal od początku rozwoju cywilizacyjnego, na którego zapotrzebowanie, przede wszystkim w budownictwie, nieustannie rośnie. Wzmiankowane kruszywa znajdują zastosowanie stricte jako materiał konstrukcyjny...
Szybka droga do bezpieczeństwa
W artykule skupiono się na rozwoju infrastruktury drogowej w Polsce, szczególnie na budowie dróg ekspresowych i autostrad. Autor podkreśla, że mimo problemów budowlanych i trudności z lokalizacją te nowoczesne rozwiązania są kluczowe dla poprawy bezpieczeństwa na drogach. Artykuł omawia także różnice w użytkowaniu tych dróg w porównaniu do tradycyjnych tras miejskich czy osiedlowych, podkreślając potrzebę odpowiedniego przygotowania kierowców do korzystania z dróg o dużych prędkościach. Dodat...
Geokrata. Jeden produkt, wiele zastosowań
Geokrata komórkowa to nowoczesny materiał geosyntetyczny stosowany w budownictwie do stabilizacji gruntu, wzmacniania nawierzchni i ochrony przed erozją. Wykonana z wytrzymałego polietylenu (HDPE), tworzy przestrzenną siatkę, którą można wypełnić piaskiem, żwirem lub kruszywem. Dzięki swojej konstrukcji skutecznie rozkłada obciążenia, zapobiega osiadaniu terenu i wzmacnia infrastrukturę drogową, kolejową oraz hydrotechniczną. Jest trwała, łatwa w montażu i przyjazna dla środowiska, co czyni j...
Głosem branży: Prefabrykacja mostowa. Kierunki rozwoju i potrzeba standaryzacji
Czy prefabrykacja może zmienić sposób, w jaki projektujemy i budujemy mosty? Nowoczesne technologie, rosnące znaczenie zrównoważonego budownictwa i potrzeba lepszego podziału odpowiedzialności w procesie inwestycyjnym sprawiają, że temat standaryzacji rozwiązań prefabrykowanych nabiera szczególnej aktualności. Prefabrykacja znajduje coraz szersze zastosowanie w budownictwie infrastrukturalnym, w tym w projektach mostowych. Jej rozwój technologiczny otwiera nowe możliwości w zakresie projektow...
Metody i systemy oceny stanu eksploatacyjnego jezdni drogowych
W artykule omówiono kluczowe aspekty utrzymania dróg, zapewniające bezpieczeństwo, przejezdność i efektywność transportu. Podkreślono znaczenie monitorowania nawierzchni, racjonalnego planowania modernizacji oraz stosowania zaawansowanych urządzeń bezpieczeństwa. Autor wskazuje na specyfikę utrzymania ulic miejskich, wymagających większej uwagi ze względu na natężenie ruchu i gęstą infrastrukturę. Artykuł akcentuje konieczność optymalizacji działań w celu minimalizacji kosztów i zwiększenia t...
Przygotowanie i wykonanie robót ziemnych oraz nawierzchniowych w budownictwie drogowym
Budowa dróg i obiektów inżynierskich to złożony proces, wymagający skrupulatnego planowania i realizacji na każdym etapie. Kluczowymi elementami tego procesu są roboty przygotowawcze, roboty ziemne oraz prace związane z konstrukcją nawierzchni. Poprawne wykonanie tych działań ma bezpośredni wpływ na trwałość, bezpieczeństwo oraz funkcjonalność powstającej infrastruktury. W artykule omówiono zakres prac przygotowawczych, szczegóły związane z robotami ziemnymi oraz najważniejsze aspekty technol...
Kalendarium
Relacje

Akademia Technologa Holcim – o trendach, innowacjach i nowym podejściu do budownictwa drogowego
Budowa dróg i infrastruktury powinna odbywać się z pełnym profesjonalizmem, dbałością o bezpiecze...

Nowe technologie, trendy i geopolityka na spotkaniu Cynkowników
Trendy, sytuacja branży na rynku lokalnym i nieco szerzej, europejskim, a nawet światowym...

III (33) Poznańskie Seminarium Mostowe „Mosty. Budowa, Wzmacnianie, Przebudowa”
5–6 czerwca 2025 r. w Poznaniu odbyło się seminarium pt. „Mosty. Budowa, wzmacnianie, prz...

infraBIM 2025 Expo & Multi-Conference
infraBIM 2025: cyfrowa przyszłość inżynierii już dziś Kraków, 10–12 czerwca 202...