Ile warta jest wiedza, którą możesz zdobyć za darmo na Targach SYMAS® i MAINTENANCE?
Takie pytanie zadali organizatorzy Targów SYMAS® MAINTENANCE Czatowi GPT, podając mu informacje o planowanych podczas wydarzenia pokazach i wykładach. Wynik tej analizy okazał się zaskakujący. Oczywiście kwota nie zostanie ujawniona na wstępie, najpierw przedstawiony zostanie zarys planu tegorocznych targów.
Podczas wydarzenia zaplanowano dwie kluczowe strefy: Scenę Główną, gdzie specjaliści omówią case studies wybranych zagadnień, oraz Strefę Pokazów, gdzie eksperci zaprezentują swoją wiedzę w formie warsztatów na żywo.
Program Strefy Pokazów obejmuje takie tematy, jak:
- „Automatyzacja procesu wydawania części zamiennych z wykorzystaniem systemu SimplyMobile oraz technologii RFID/NFC”, prowadzący: Łukasz Konisiewicz z Simply Mobile,
- „Test wibracyjny Junkera jako doskonała metoda porównywania skuteczności mocowania połączeń śrubowych”, prowadzący: Krzysztof Włodarz z firmy Heico,
- „Praktyczne szkolenie z technik laserowego osiowania i wyważania wałów, z wykorzystaniem nowoczesnych systemów laserowych.”, prowadzący: Grzegorz Cichoń i Tomasz Ciepliński z firmy I-Care.
Na Scenie Głównej zaprezentowane zostaną między innymi:
- „Innowacyjne taśmy elewatorowe nowej generacji VLE – studia przypadków.”, poprowadzą specjaliści z firmy Enitra,
- „Autonomiczne Utrzymanie Ruchu z wykorzystaniem systemu CMMS – w praktyce.”. prowadzący: Tomasz Bober z firmy QRMaint,
- „Jak zbudować solidne fundamenty utrzymania ruchu w oparciu o Cyfrowego Bliźniaka?”, prowadzący: Ludomir Krystian Błeszyński i Marek Lisok z Contos Tech.
Pełny program dostępny jest na www.symas.krakow.pl.
Uczestnicy wydarzenia otrzymają nie tylko darmowy dostęp do specjalistycznej wiedzy i nowoczesnych technologii, ale również będą mieli możliwość zredukowania kosztów dzięki lepszemu zarządzaniu zasobami, automatyzacji oraz wprowadzeniu nowoczesnych technologii diagnostycznych.
Czas na konkrety
Wartość wykładów na Scenie Głównej dla jednej osoby została wyceniona przez Chat GPT na 23 000 zł, natomiast udział w Strefie Pokazów na 22 500 zł. Dużo? Można powiedzieć, że całkiem adekwatnie do wiedzy jaką uczestnicy mają okazję zdobyć od doświadczonych prelegentów, a potem pogłębić ją kontynuując rozmowy z ekspertami na stoiskach. W tym miejscu warto podkreślić, że uczestnictwo w targach i możliwość zdobycia tej wiedzy podczas wydarzenia są całkowicie bezpłatne dzięki darmowemu biletowi wstępu.
Prawdopodobnie specjalistki z EMT-Systems Centrum Szkoleń Inżynierskich mogłyby dokładniej oszacować te kwoty – organizatorzy zachęcają do odwiedzenia ich stoiska podczas targów, aby zweryfikować te szacunki.
Jak zaplanować przyjazd na targi?
Organizatorzy mają nadzieję, że przedstawienie wartości wystąpień pomoże firmom zdecydować się na wysłanie na targi nie tylko pojedynczych pracowników, ale nawet całych zespołów. Ponieważ wystąpienia na Scenie Głównej i w Strefie Pokazów odbywają się równolegle, warto dokładnie zaplanować swój udział w wydarzeniu, aby nie przegapić najciekawszych pokazów oraz zdążyć odwiedzić stoiska wystawców.
W celu ułatwienia planowania udziału, dostępna jest funkcja umawiania spotkań bezpośrednio w katalogu wystawców (funkcja ta dostępna jest po rejestracji na targi).
Kilka praktycznych informacji na koniec
Targi SYMAS® MAINTENANCE odbędą się 16 – 17 października 2024 w EXPO Kraków.
Równolegle odbywać się będą 13. Międzynarodowe Targi Materiałów, Technologii i Wyrobów Kompozytowych KOMPOZYT-EXPO®.
Rejestracja dla gości branżowych jest bezpłatna.
Program wystąpień, lista wystawców i rejestracja są dostępne na stronie http://www.symas.krakow.pl/.
Do zobaczenia w Krakowie!
Mogą zainteresować Cię również
Wywiady
Ewelina Karp-Kręglicka: Spodziewamy się kumulacji inwestycji budowlanych
Ewelina Karp-Kręglicka, prezeska PSWNA, w rozmowie z redakcją „Magazynu Autostrady” opowiada o kluczowych celach stowarzyszenia, omawia znaczenie standardów ESG oraz zachęca kobiety do aktywnego działania w sektorze budowlanym, zwracając uwagę na ich atuty i rolę w przyszłości branży. Porusza także zagadnienia dot. rozwoju technologii niskoemisy...
Drogi dla opon, opony dla dróg!
Według Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (www.acea.auto) flota pojazdów silnikowych w Unii Europejskiej w 2021 r. liczy 249,6 mln samochodów osobowych oraz ponad 36,7 mln pojazdów użytkowych i autobusów. W 2021 r. flota samochodów osobowych w UE wzrosła o 1,2% w porównaniu z 2020 r. Taki wzrost obciążeń transportowych ma znaczący wpływ na zmniejszenie trwałości konstrukcji drogowych. Obecnie najpopularniejszym materiałem do budowy nawierzchni dróg są mieszanki asfaltowe. Wie...
Stan techniczny urządzeń obcych w kontekście trwałości konstrukcji mostowych – na podstawie własnych doświadczeń z przeglądów i diagnostyki
Artykuł omawia wpływ „urządzeń obcych” na mosty stalowe. Autorzy analizują kwestie techniczne problematyki oraz konflikty interesów z zarządcami urządzeń. Przedstawiono też nowe wytyczne WR-M-72 zalecające m.in. umieszczanie urządzeń na niezależnych konstrukcjach i spełnianie standardów. Urządzenia, które są przeprowadzane nad różnego rodzaju przeszkodami z wykorzystaniem istniejących eksploatowanych obiektów mostowych, są przedmiotem wyzwań technicznych współczesnego mostownictwa. Jak sugeru...
Rozkład uszkodzeń na profilu poprzecznym taśmy przenośnikowej Wdrożenie systemu DiagBelt+ w KWB Bełchatów
Artykuł analizuje rozkład uszkodzeń taśmy przenośnikowej z linkami stalowymi. Badania przeprowadzone w KWB Bełchatów w ramach projektu POIR.01.01.01-00-1194/19 przy użyciu systemu DiagBelt+ wykazały różne rozkłady uszkodzeń mogące wynikać z nieprawidłowości w punktach podawania urobku. Wyniki mogą pomóc w ocenie poprawności projektu przenośnika, minimalizując ryzyko awarii i wydłużając żywotność taśm. Artykuł przedstawia analizę rozkładu uszkodzeń rdzenia taśmy z linkami stalowymi na przekroj...
Warunki geotechniczne podłoża a ocena grupy jego nośności
W artykule przedstawiono problematykę oceny warunków gruntowo-wodnych dla projektowanych nawierzchni drogowych. Wskazano potencjalne błędy w klasyfikacji warunków prostych i złożonych, a także odpowiednią grupę nośności podłoża. Szczególną uwagę zwrócono na występowanie gruntów słabonośnych oraz nasypów, dla których zaproponowano nową, praktyczną definicję. Na przykładach zilustrowano powszechne błędy w określaniu grup nośności podłoża. Podłoże gruntowe jest nieodłączną częścią obiektów budow...
Zagrożenia naturalne w budowie i eksploatacji tuneli
Artykuł analizuje zagrożenia związane z budową i eksploatacją tuneli, zwracając uwagę na nowe ryzyka geologiczne, które nie są w pełni uwzględniane w tradycyjnych analizach opartych na danych statystycznych i modelach ruchu. Dane statystyczne wskazują, że zdarzenia w ruchu drogowym są powodowane przede wszystkim przez jego uczestników. W dotychczasowym modelu ruchu głównym sprawcą większości z nich jest człowiek. Niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, niezachowanie ostrożności przez...
Nowoczesne programy wspomagające projektowanie mostów. Skrócona analiza
W artykule opisano programy komputerowe, które są obecnie używane do wspomagania procesu projektowania mostów. Projektowanie mostów to zadanie o ogromnym znaczeniu dla bezpieczeństwa i funkcjonalności infrastruktury krajowej. Aby zapewnić nośność, trwałość i spełnienie wszystkich wymagań formalnych zawartych w prawie budowlanym i normach projektowych, inżynierowie korzystają z zaawansowanych programów komputerowych. Te nowoczesne narzędzia umożliwiają precyzyjne analizy, symulacje oraz optyma...
Forum dyskusyjne: Zwiększenie odporności mostów na zagrożenia powodziowe – kluczowe strategie
Zmiany klimatyczne na świecie są faktem. Ostatnia powódź w Europie Środkowej, szczególnie w dorzeczu Odry we wrześniu 2024 r., skłania do refleksji nad bezpieczeństwem użytkowania obecnie projektowanych i budowanych obiektów drogowych. Wydaje się, że konieczne jest przygotowanie ogólnopolskiego programu zabezpieczenia przed powodzią, którego wdrożenie spowoduje minimalizację skutków powodzi. W tym programie, obok budowy systemu obiektów hydrotechnicznych, powinna znaleźć się także budowa most...
Propozycja postępowania z zabytkowymi mostami kolejowymi
Artykuł dotyczy sposobu postępowania z zabytkowymi mostami kolejowymi na linii Opole – Wrocław w kontekście planowanej modernizacji. Autor omawia historię i stan techniczny mostów oraz ich rolę w transporcie, a także analizuje możliwe sposoby zachowania ich zabytkowej wartości. W czerwcu 2024 r. na zlecenie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków autor artykułu wykonał opinię dotyczącą postępowania z zabytkowymi mostami kolejowych w ramach projektowanej modernizacji linii kolejowej...
Warunki geotechniczne podłoża a ocena grupy jego nośności
W artykule przedstawiono problematykę oceny warunków gruntowo-wodnych dla projektowanych nawierzchni drogowych. Wskazano potencjalne błędy w klasyfikacji warunków prostych i złożonych, a także odpowiednią grupę nośności podłoża. Szczególną uwagę zwrócono na występowanie gruntów słabonośnych oraz nasypów, dla których zaproponowano nową, praktyczną definicję. Na przykładach zilustrowano powszechne błędy w określaniu grup nośności podłoża. Podłoże gruntowe jest nieodłączną częścią obiektów budow...
Kalendarium
Relacje
I Spotkanie Branżowe „Kobiety w Infrastrukturze”
19 listopada 2024 roku w Warszawie o...
XXXIII Konferencja „Aktualia i perspektywy gospodarki surowcami mineralnymi”
W dniach 6-8 listopada 2024 r. w Krynicy Zdrój odbyła się XXXIII Konferencja z...
Jubileusz XX-lecia Stowarzyszenia Przemysłu Wapienniczego
Stowarzyszenie Przemysłu Wapienniczego (SPW) obchodziło jubileusz XX-lecia swojej działalności, u...