Gdańsk modernizuje system informacji pasażerskiej

Gdańsk podpisał umowę z GMV Innovating Solutions na rozbudowę Systemu Informacji Pasażerskiej. Zadaniem wykonawcy będzie m.in. dostarczenie 84 nowych tablic SIP - 62 w zupełnie nowych lokalizacjach, a 22 w ramach wymiany najstarszych urządzeń oraz uruchomienie nowej platformy do zarządzania tablicami, zintegrowanej z miejskim systemem TRISTAR.

25 października 2021 DRMG wspólnie z ZTM Gdańsk podpisały umowę na rozbudowę Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) w Gdańsku. Przetarg wygrała warszawska firma GMV, od wielu lat specjalizująca się w projektowaniu, rozwoju i wdrażaniu inteligentnych systemów transportowych.

Nowa umowa obejmuje dostawę i montaż 84 tablic LED Systemu Informacji Pasażerskiej, współpracujących z nową platformą i aplikacją do zarządzania tablicami, zintegrowaną z systemem TRISTAR. Nowo powstała platforma umożliwiała będzie dowolną rozbudowę systemu tablic przystankowych w przyszłości.

Źródłem danych o szacowanym czasie przyjazdu pojazdu na przystanek, wymienionych na w.w. tablicach będzie oprogramowanie SAE, wdrożone uprzednio przez GMV w Gdańsku w ramach realizacji projektu TRISTAR. W zakresie wykonawcy będzie także dostarczenie serwerów.
Aplikacja SIP powinna powstać na początku II kwartału 2022 roku (180 dni od daty zawarcia umowy), zaś sam montaż tablic na przystankach planowany jest na koniec przyszłego roku. DRMG zamierza przeznaczyć na modernizację komunikacji miejskiej 8 mln 711 tys. zł. W przetargu na realizację gdańskiego projektu brano pod uwagę również of...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • Otrzymasz dostęp do wybranych treści serwisu
  • Zyskasz wiedzę na temat „Nowości z branży”
  • Zapoznasz się z materiałami video
  • Otrzymasz dostęp do wybranych materiałów w „Katalogu realizacji”
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Zarejestruj się

Logowanie

Wywiady

Kamila Czaja: Zero tolerance for non-compliance

1 czerwca 2023 r. Kamila Czaja objęła stanowisko Dyrektor Generalnej Volvo Maszyny Budowlane Polska. Jej współpraca z Volvo Construction Equipment trwa od 2010 r. Przez ostatnie lata pracowała w Belgii i Szwecji na stanowiskach związanych z: zarządzaniem systemami produkcji, jakością, bezpieczeństwem, planowaniem sprzedaży i produkcji oraz lean ...

Relacje

Reklama
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.