GDDKiA ogłosiła przetarg na budowę chodników w ciągu DK9, DK19 i DK94

10 czerwca GDDKiA ogłosiła przetarg na zaprojektowanie i budowę chodników w m. Lutcza (DK19), Ropczyce (DK94) oraz na odcinku Zarębki – Kolbuszowa (DK9). Termin składania ofert: 27 czerwca 2022 r.

GDDKiA ogłosiła przetarg na budowę chodników w ciągu DK9, DK19 i DK94

Przetarg jest podzielony na następujące części:

Zaprojektowanie i budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 9 na odc. Zarębki –Kolbuszowa w km 162+122 – 164+895. Łączna długość 2,7 km.

Zakres inwestycji obejmuje m.in.:

  • opracowanie dokumentacji zgłoszeniowej i/lub uzyskanie decyzji ZRID,
  • opracowanie dokumentacji projektowej,
  • uzyskanie niezbędnych decyzji i zezwoleń,
  • budowę chodnika poza rowem od km162+122 do km164+740 oraz 164+793-164+895, a także przy jezdni w km 164+740-164+793 o szerokości 2,0 m; nawierzchnia chodnika przy jezdni z kostki, poza jezdnią   bitumiczna,
  • budowę zatok autobusowych,
  • budowę przejść dla pieszych wraz z doświetleniem,
  • przebudowę zjazdów,
  • odwodnienie korpusu drogowego

Zaprojektowanie i budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi krajowej nr 19 w miejscowości Lutcza w km 228+450 – 232+780. Łączna długość 4,3 km.

Zakres inwestycji obejmuje m.in.: 

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • Otrzymasz dostęp do wybranych treści serwisu
  • Zyskasz wiedzę na temat „Nowości z branży”
  • Zapoznasz się z materiałami video
  • Otrzymasz dostęp do wybranych materiałów w „Katalogu realizacji”
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Zarejestruj się

Logowanie

Wywiady

Wiktor Werfel: Najlepszym środkiem ochrony indywidualnej jest zdrowy rozsądek

Wiktor Werfel, Kierownik Ruchu Zakładu Górniczego, w rozmowie z redakcją czasopisma „Kruszywa” odpowiada na pytania dotyczące dozoru ruchu odkrywkowego zakładu górniczego. Omawia m.in. najważniejsze aspekty pracy KRZG, podpowiada, skąd czerpać wiedzę, by spełniać funkcje kierownika ruchu jak najlepiej oraz jak zapewnić bezpieczeństwo załogi zakł...

Relacje

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.