Mieszarki planetarne inne niż wszystkie
Oferowane przez Techmatik urządzenia w standardzie wyposażone są w szereg rozwiązań, które wyróżniają je spośród innych urządzeń dostępnych na rynku. W ich budowie, zastosowano stalowe okładziny ze stali trudnościeralnej typu Hardox 500 i 700. Klapy wysypu otwierane hydraulicznie i wyposażone w system awaryjnego otwierania w przypadku zaniku dopływu prądu. Stacja zasilania hydraulicznego jest zintegrowana z obudową mieszarki. Za precyzyjne mieszanie betonu odpowiada zespół mieszadeł wyposażony w łopatki i zgarniacze poliuretanowe, których ilość uzależniona jest od wielkości mieszarki. Optymalne sterowanie procesem uzyskano dzięki zastosowaniu ruchu złożonego, odpowiednich prędkości obrotowych oraz kątów natarcia lemieszy i ramion. Elementy mieszające odpowiednio ze sobą współpracują kierując i przesypując materiał, by uzyskać wysoki stopień homogenizacji dla całego zasypu. Najwyższy stopień homogenizacji betonu w najkrótszym czasie uzyskano przez zastosowanie szybko obrotowego wirnika – wirblera.
Wieloletnie doświadczenie i rozwój produktu doprowadziły do uzyskania mieszarki, która w krótkim czasie zapewnia najwyższą jakość mieszanki.
Mieszarki standardowo wyposażone są w system bezpieczeństwa, który uniemożliwia otwarcie drzwi podczas pracy oraz zapobiega uruchomieniu mieszarki podczas czyszczenia. Sondę wilgotności, system odpowietrzający Air Bag oraz niezawodne napędy firmy SEW. W opcji dostępny jest m.in.: Wirbler, napawane okładziny oraz dodatkowy wysyp.
Techmatik udostępnia łącznie dziesięć modeli mieszarek: SPM-375, SPM-500, SPM-750, SPM-1125, SPM-1750, SPM-2250, SPM-3000, SPM 3750, dwie mieszarki z wirblerem SPMW 500 i SPMW 750; o pojemności zasypowej od 375 do 3750 l i wydajności jednostkowej od 0,25 do 2,5 m3 mieszanki na cykl.
Zaletą urządzeń jest trwałość, zwarta budowa, szybki cykl pracy, precyzyjne mieszanie betonu, prosta obsługa oraz łatwa konserwacja i cicha praca. Nadanie specjalnego kształtu łopatkom i uchwytom ramion, pozwala osiągać optymalne rezultaty mieszania. Mieszanka przygotowana mieszarkach TECHMATIK, pozwala w znaczącym stopniu obniżyć ilość braków produkcyjnych.
Dbałość o wysoką jakość przez cały cykl produkcyjny, sprawdzone komponenty renomowanych marek oraz trwałość użytych materiałów, mają wpływ na bezawaryjną pracę oraz dużą wydajność produkcji każdego rodzaju betonu. Mieszarki TECHMATIK są wszechstronne, można je używać w różnych procesach technologicznych, nie tylko do mieszania betonu.
Techmatik udziela gwarancji na okres 12 miesięcy (bez limitu godzin). Istnieje też możliwość wydłużenia gwarancji do 8 lat.
źródło: TECHMATIK
Odwiedź linię produkcyjną i sprawdź dostępne maszyny -> sprawdź
Mogą zainteresować Cię również
Wywiady
Sylwia Cichocka: Ćwierć wieku działalności ZDP w Koninie to suma dokonań wielu ludzi
Sylwia Cichocka, Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie, w rozmowie z redakcją „Dróg Publicznych” podsumowuje 25 lat działalności ZDP, opisując kluczowe osiągnięcia i plany na przyszłość. Podkreśla znaczenie inwestycji w infrastrukturę drogową, takich jak przebudowa kilkudziesięciu kilometrów dróg, modernizacja mostów oraz wprowadzenie rozw...
Drogi dla opon, opony dla dróg!
Według Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (www.acea.auto) flota pojazdów silnikowych w Unii Europejskiej w 2021 r. liczy 249,6 mln samochodów osobowych oraz ponad 36,7 mln pojazdów użytkowych i autobusów. W 2021 r. flota samochodów osobowych w UE wzrosła o 1,2% w porównaniu z 2020 r. Taki wzrost obciążeń transportowych ma znaczący wpływ na zmniejszenie trwałości konstrukcji drogowych. Obecnie najpopularniejszym materiałem do budowy nawierzchni dróg są mieszanki asfaltowe. Wie...
Stan techniczny urządzeń obcych w kontekście trwałości konstrukcji mostowych – na podstawie własnych doświadczeń z przeglądów i diagnostyki
Nakłada się na to kształt elementów konstrukcyjnych mostów, rozstaw poprzecznic, żeberek usztywniających, wsporników chodnikowych i tym podobnych elementów. Dlatego też odpowiednie mocowania i prowadzenia przez obiekt tych ważnych z punktu widzenia odbiorców mediów powinny być rozwiązywane, projektowane, a następnie instalowane z należytą starannością techniczną. Zdaniem autorów w tym procesie powinien uczestniczyć zespół interdyscyplinarnych zainteresowanych tematem specjalistów zarówno z gr...
Rozkład uszkodzeń na profilu poprzecznym taśmy przenośnikowej Wdrożenie systemu DiagBelt+ w KWB Bełchatów
Projekt DiagBelt+ Celem projektu było obniżenie kosztów w obszarze gospodarki taśmami przenośnikowymi z wykorzystaniem zintegrowanego, mobilnego systemu diagnostycznego (o skrótowej nazwie DiagBelt+) do automatycznego badania i ciągłej diagnostyki stanu rdzenia taśm przenośnikowych z linkami stalowymi (które stanowią 97,3% wszystkich taśm stosowanych w KWB Bełchatów). System ma za zadanie wspomagać podejmowanie decyzji o naprawach i wymianach taśm w kopalni oraz informować o zagrożeniach zwią...
Warunki geotechniczne podłoża a ocena grupy jego nośności
Charakterystyka podłoża gruntowego dla drogownictwa Zgodnie z definicją zaczerpniętą z katalogu typowych konstrukcji [1] za podłoże gruntowe nawierzchni uważa się strefę gruntu rodzimego lub nasypowego zalegającego poniżej spodu konstrukcji, której właściwości mają wpływ na projektowanie, wykonanie i eksploatację nawierzchni. Istotne jest zatem, aby grunty występujące w omawianym podłożu charakteryzowały się odpowiednimi parametrami mechanicznymi. W drogownictwie za wypadkową ocenę przydatnoś...
Zagrożenia naturalne w budowie i eksploatacji tuneli
Artykuł analizuje zagrożenia związane z budową i eksploatacją tuneli, zwracając uwagę na nowe ryzyka geologiczne, które nie są w pełni uwzględniane w tradycyjnych analizach opartych na danych statystycznych i modelach ruchu. Dane statystyczne wskazują, że zdarzenia w ruchu drogowym są powodowane przede wszystkim przez jego uczestników. W dotychczasowym modelu ruchu głównym sprawcą większości z nich jest człowiek. Niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, niezachowanie ostrożności przez...
Nowoczesne programy wspomagające projektowanie mostów. Skrócona analiza
W artykule opisano programy komputerowe, które są obecnie używane do wspomagania procesu projektowania mostów. Projektowanie mostów to zadanie o ogromnym znaczeniu dla bezpieczeństwa i funkcjonalności infrastruktury krajowej. Aby zapewnić nośność, trwałość i spełnienie wszystkich wymagań formalnych zawartych w prawie budowlanym i normach projektowych, inżynierowie korzystają z zaawansowanych programów komputerowych. Te nowoczesne narzędzia umożliwiają precyzyjne analizy, symulacje oraz optyma...
Forum dyskusyjne: Zwiększenie odporności mostów na zagrożenia powodziowe – kluczowe strategie
Zmiany klimatyczne na świecie są faktem. Ostatnia powódź w Europie Środkowej, szczególnie w dorzeczu Odry we wrześniu 2024 r., skłania do refleksji nad bezpieczeństwem użytkowania obecnie projektowanych i budowanych obiektów drogowych. Wydaje się, że konieczne jest przygotowanie ogólnopolskiego programu zabezpieczenia przed powodzią, którego wdrożenie spowoduje minimalizację skutków powodzi. W tym programie, obok budowy systemu obiektów hydrotechnicznych, powinna znaleźć się także budowa most...
Propozycja postępowania z zabytkowymi mostami kolejowymi
Wszystkie trzy rodzaje przęseł są kratownicowe, o kracie typu N i o pasach równoległych, a ich elementy są połączone na nity. Kratownice przęseł mostu na rz. Odrze mają kształt prostokątny, a na Jez. Panieńskim – trapezowy. Ocena możliwości dostosowania mostów do obowiązujących warunków technicznych Zgodnie z zapisami w przeglądzie specjalnym mostu na Jez. Panieńskim ([1], s. 138): „Aktualna nośność eksploatacyjna przęsła nie odpowiada wg PN-EN 15528 żadnej kategorii linii. O braku nośności d...
Problemy techniczne związane z przebudową drogi powiatowej na deformującym się terenie górniczym
Dokonana i prognozowana eksploatacja górnicza Przedmiotowy odcinek drogi przed przebudową był poddany wpływom bardzo intensywnej eksploatacji górniczej, np. w okresie od 1980 do 2018 roku (dokumentację projektową wykonano w 2019 r.) sumaryczne wartości wskaźników deformacji kwalifikują rozpatrywany obszar od III kategorii terenu górniczego po stronie wschodniej (w rejonie skrzyżowania z ul. Kruczą) do V kategorii od strony DW933, maksymalne obniżenie terenu wynosiło ok. 15,5 m. Duże obniżenie...
Kalendarium
Relacje
VI Forum Dróg Publicznych
9-11 grudnia 2024 r. odbyło się VI Forum Dróg Publicznych, które zgromadziło specjalistów...
I Spotkanie Branżowe „Kobiety w Infrastrukturze”
19 listopada 2024 roku w Warszawie o...
XXXIII Konferencja „Aktualia i perspektywy gospodarki surowcami mineralnymi”
W dniach 6-8 listopada 2024 r. w Krynicy Zdrój odbyła się XXXIII Konferencja z...