Tomasz Starzyński: Dlaczego należy myć koła i podwozia pojazdów ciężarowych wyjeżdżających na drogi publiczne?

Dlaczego mycie kół i podwozi jest ważne? Jaki wpływ na bezpieczeństwo mogą mieć mocno zabrudzone koła, szczególnie w przypadku pojazdów ciężarowych? Czy prawo nakłada specjalne wymagania na właścicieli i użytkowników takich pojazdów?

Tomasz Starzyński: Prawo ruchu drogowego w Polsce wymaga, by pojazdy poruszające się po drogach publicznych nie powodowały zabrudzenia tych dróg. Sposobem na to jest stosowanie we wszystkich miejscach, z których wyjeżdżają pojazdy z brudnymi kołami, myjni kół. Podobne prawo obowiązuje także właścicieli obiektów: firm, budów, składowisk odpadów itp., z których wyjeżdżają pojazdy na drogi publiczne. Muszą one być czyste.

Czystość dróg ma bezpośredni związek z bezpieczeństwem na nich. Im mniej zalegającego pyłu, błota i innych zanieczyszczeń, tym korzystanie z dróg jest bezpieczniejsze i przyjemniejsze.

Jakie są plany rozwoju firmy na najbliższe lata?

Tomasz Starzyński: Frutiger Polska jest niekwestionowanym liderem w dziedzinie systemów mycia kół i podwozi pojazdów w Polsce. W niedalekiej przyszłości planujemy otwarcie centrum wynajmu i serwisu myjni MobyDick w naszym kraju obsługującego nie tylko państwa Unii Europejskiej, ale także pozostałe kraje Europy.

Dziękuję za rozmowę.

Inne interesujące wywiady znajdziesz tutaj >>

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Janusz Bohatkiewicz: Naszym zadaniem jest dostarczanie najlepszych praktyk i narzędzi wspierających działania dekarbonizacyjne

Jakie są największe wyzwania związane z wdrażaniem dekarbonizacji w infrastrukturze drogowej? Janusz Bohatkiewicz: Największymi wyzwaniami są koszty, technologie oraz dostosowanie istniejących procesów i standardów budowlanych. Dekarbonizacja wymaga zmiany podejścia na każdym etapie inwestycji – od projektowania, przez budowę, aż po utrzymanie. ...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.