Reklama

Kładka dla pieszych na stacji Głowno

Projektowane parametry techniczne kładki:

  • schemat statyczny: rama dwuprzęsłowa
  • konstrukcja przęseł: dźwigary stalowe zespolone z żelbetową płytą pomostową, na sztywno połączone z podporami
  • typ skrajni kolejowej pod obiektem: GPL-1 o wysokości 6,90 m
  • całkowita długość obiektu: 43,21 m (w osi kładki)
  • rozpiętości teoretyczne przęseł: 13,47 m + 26,74 m (w osiach podpór)
  • szerokość użytkowa kładki: 3,30 m (w świetle balustrad)
  • szerokość użytkowa schodów: 2,20 m (w świetle balustrad)
  • wymiary wewn. szybów windowych: 2,2 m x 2,6 m
  • typ kabin windowych: jednostronne
  • wymiary wewn. kabin windowych: 1,5 m x 2,1 m
Opracowała redakcja przy współpracy
z YLE Inżynierowie, Sarinż Sp. z o.o

Ireneusz Merchel, Prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

Kładki dla pieszych nad torami w Głownie i Strykowie (woj. łódzkie) na trasie między Łodzią a Łowiczem były bardzo oczekiwane przez mieszkańców. Dzięki nim wzrosły bezpieczeństwo oraz komfort życia codziennego. Budowa tych obiektów jest elementem szerokich działań na rzecz budowy bezkolizyjnych przepraw przez ...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Piotr Litwa: Działalność człowieka spowodowała znaczny wzrost zapotrzebowania na wiele surowców oraz energię

Jakie wymagania muszą spełnić plany ruchu kopalń odkrywkowych przed ich zatwierdzeniem przez WUG? Piotr Litwa: W działalności górniczej istnieje ściśle określone pojęcie „Planu ruchu zakładu”. Jest to opracowany przez przedsiębiorcę i zatwierdzony przez właściwego miejscowo dyrektora OUG dokument, na podstawie którego prowadzony jest ruch zakład...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.