Reklama

Dobór cyklu sygnalizacyjnego w tymczasowej organizacji ruchu

Cykl optymalny

Przy zastosowaniu wzoru optymalizującego cykl sygnalizacyjny (Webster) długość optymalna cyklu wynosi topt = 182 s. W tym przypadku długość sygnału zielonego została rozdzielona proporcjonalnie do strat czasu.

MAU_3_24_Marcin_Dobek_TYMCZASOWA_ORGANIZACJA_RUCHU_TAB_3Tab. 3. Wyznaczenie czasu ewakuacji
MAU_3_24_Marcin_Dobek_TYMCZASOWA_ORGANIZACJA_RUCHU_RYS_6Rys. 6. Program sygnalizacji dla T = 132 s
MAU_3_24_Marcin_Dobek_TYMCZASOWA_ORGANIZACJA_RUCHU_TAB_4Tab. 4. Wyznaczenie czasu dojazdu

Wnioski

Jak widać z powyższych wyników (tab. 6, 7), miary odczuwalne przez kierowców (straty czasu, kolejki) są znaczne. Aby wybrać najbardziej optymalną długość cyklu, należy przeprowadzić symulację i znal...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Ewelina Karp-Kręglicka: Spodziewamy się kumulacji inwestycji budowlanych

Ewelina Karp-Kręglicka, prezeska PSWNA, w rozmowie z redakcją „Magazynu Autostrady” opowiada o kluczowych celach stowarzyszenia, omawia znaczenie standardów ESG oraz zachęca kobiety do aktywnego działania w sektorze budowlanym, zwracając uwagę na ich atuty i rolę w przyszłości branży. Porusza także zagadnienia dot. rozwoju technologii niskoemisy...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.