Reklama

Dobór cyklu sygnalizacyjnego w tymczasowej organizacji ruchu

MAU_3_24_Marcin_Dobek_TYMCZASOWA_ORGANIZACJA_RUCHU_RYS_4Rys. 4. Średnia długość kolejki w zależności od długości cyklu
MAU_3_24_Marcin_Dobek_TYMCZASOWA_ORGANIZACJA_RUCHU_RYS_5Rys. 5. Średnie straty czasu w zależności od długości cyklu
MAU_3_24_Marcin_Dobek_TYMCZASOWA_ORGANIZACJA_RUCHU_TAB_1Tab. 1. Dane wyjściowe programu sygnalizacji
MAU_3_24_Marcin_Dobek_TYMCZASOWA_ORGANIZACJA_RUCHU_TAB_2Tab. 2. Cechy geometrii zwężenia

Jak widać z obliczeń z tab. 6, wloty zakwalifikowano do III PSR, gdzie kolejki sięgają 141 mb. Dla przyjętych danych dłu...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Reklama

Wywiady

Arkadiusz Madaj: Jak pogodzić potrzeby gospodarcze i społeczne z chęcią zachowania historycznych obiektów?

Jakie są główne cele Zespołu ds. Mostowych Obiektów Zabytkowych i jakie działania planuje podjąć w pierwszej kolejności? W jaki sposób Zespół zamierza popularyzować wiedzę o wartości historycznej i inżynieryjnej mostów zabytkowych wśród społeczeństwa? Arkadiusz Madaj: Podstawowym celem zespołu jest, mówiąc potocznym językiem, „uporządkowanie” sp...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.