Reklama

Przetarg na remont wiaduktów węzła A4 Kraków Wieliczka

Prace w systemie 24-godzinnym

Według pomiarów przeprowadzonych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2020/2021, w rejonie węzła Kraków Wieliczka średnio na dobę przejeżdża od 75 000 do 79 000 pojazdów. Aby zminimalizować utrudnienia dla licznie korzystających z węzła kierowców, przyszłemu wykonawcy postawiliśmy kilka warunków: 

  • wymagamy przygotowania organizacji ruchu uwzględniającej prowadzenie robót w systemie 24-godzinnym, od poniedziałku do piątku, a w soboty do godz. 15.00, 
  • prace należy prowadzić w sposób minimalizujący utrudnienia w ruchu na autostradzie A4, 
  • preferowane utrzymanie ruchu na autostradzie A4 na trzech pasach ruchu, dopuszcza się zawężanie do dwóch pasów ruchu w wyjątkowych przypadkach, 
  • prace remontowe w zakresie wymiany desek gzymsowych należy wykonywać jednocześnie na wszystkich obiektach nad A4,  
  • utrudnienia powinny ograniczyć się do realizacji robót remontowych max. do 4 miesięcy. 

W przypadku łącznic wymagamy, aby ruch został utrzymany. Dopuszczamy tylko krótkie zamknięcia ruchu w godzinach nocnych, jednak pod warunkiem wyznaczenia tras objazdu.  

Maksymalny termin zakończenia remontu wynosi 200 dni, licząc od podpisania umowy. Do czasu realizacji robót nie wlicza się okresu zimowego tj. od 1 grudnia do 30 marca.  

źródło: GDDKiA
fot.: iStock

przeczytaj również: W ramach Programu Budowy 100 Obwodnic powstanie nowa ...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • Otrzymasz dostęp do wybranych treści serwisu
  • Zyskasz wiedzę na temat „Nowości z branży”
  • Zapoznasz się z materiałami video
  • Otrzymasz dostęp do wybranych materiałów w „Katalogu realizacji”
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Zarejestruj się

Logowanie

Reklama

Wywiady

Arkadiusz Madaj: Jak pogodzić potrzeby gospodarcze i społeczne z chęcią zachowania historycznych obiektów?

Jakie są główne cele Zespołu ds. Mostowych Obiektów Zabytkowych i jakie działania planuje podjąć w pierwszej kolejności? W jaki sposób Zespół zamierza popularyzować wiedzę o wartości historycznej i inżynieryjnej mostów zabytkowych wśród społeczeństwa? Arkadiusz Madaj: Podstawowym celem zespołu jest, mówiąc potocznym językiem, „uporządkowanie” sp...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.