Ile warta jest wiedza, którą możesz zdobyć za darmo na Targach SYMAS® i MAINTENANCE?
Takie pytanie zadali organizatorzy Targów SYMAS® MAINTENANCE Czatowi GPT, podając mu informacje o planowanych podczas wydarzenia pokazach i wykładach. Wynik tej analizy okazał się zaskakujący. Oczywiście kwota nie zostanie ujawniona na wstępie, najpierw przedstawiony zostanie zarys planu tegorocznych targów.
Podczas wydarzenia zaplanowano dwie kluczowe strefy: Scenę Główną, gdzie specjaliści omówią case studies wybranych zagadnień, oraz Strefę Pokazów, gdzie eksperci zaprezentują swoją wiedzę w formie warsztatów na żywo.
Program Strefy Pokazów obejmuje takie tematy, jak:
- „Automatyzacja procesu wydawania części zamiennych z wykorzystaniem systemu SimplyMobile oraz technologii RFID/NFC”, prowadzący: Łukasz Konisiewicz z Simply Mobile,
- „Test wibracyjny Junkera jako doskonała metoda porównywania skuteczności mocowania połączeń śrubowych”, prowadzący: Krzysztof Włodarz z firmy Heico,
- „Praktyczne szkolenie z technik laserowego osiowania i wyważania wałów, z wykorzystaniem nowoczesnych systemów laserowych.”, prowadzący: Grzegorz Cichoń i Tomasz Ciepliński z firmy I-Care.
Na Scenie Głównej zaprezentowane zostaną między innymi:
- „Innowacyjne taśmy elewatorowe nowej generacji VLE – studia przypadków.”, poprowadzą specjaliści z firmy Enitra,
- „Autonomiczne Utrzymanie Ruchu z wykorzystaniem systemu CMMS – w praktyce.”. prowadzący: Tomasz Bober z firmy QRMaint,
- „Jak zbudować solidne fundamenty utrzymania ruchu w oparciu o Cyfrowego Bliźniaka?”, prowadzący: Ludomir Krystian Błeszyński i Marek Lisok z Contos Tech.
Pełny program dostępny jest na www.symas.krakow.pl.
Uczestnicy wydarzenia otrzymają nie tylko darmowy dostęp do specjalistycznej wiedzy i nowoczesnych technologii, ale również będą mieli możliwość zredukowania kosztów dzięki lepszemu zarządzaniu zasobami, automatyzacji oraz wprowadzeniu nowoczesnych technologii diagnostycznych.
Czas na konkrety
Wartość wykładów na Scenie Głównej dla jednej osoby została wyceniona przez Chat GPT na 23 000 zł, natomiast udział w Strefie Pokazów na 22 500 zł. Dużo? Można powiedzieć, że całkiem adekwatnie do wiedzy jaką uczestnicy mają okazję zdobyć od doświadczonych prelegentów, a potem pogłębić ją kontynuując rozmowy z ekspertami na stoiskach. W tym miejscu warto podkreślić, że uczestnictwo w targach i możliwość zdobycia tej wiedzy podczas wydarzenia są całkowicie bezpłatne dzięki darmowemu biletowi wstępu.
Prawdopodobnie specjalistki z EMT-Systems Centrum Szkoleń Inżynierskich mogłyby dokładniej oszacować te kwoty – organizatorzy zachęcają do odwiedzenia ich stoiska podczas targów, aby zweryfikować te szacunki.
Jak zaplanować przyjazd na targi?
Organizatorzy mają nadzieję, że przedstawienie wartości wystąpień pomoże firmom zdecydować się na wysłanie na targi nie tylko pojedynczych pracowników, ale nawet całych zespołów. Ponieważ wystąpienia na Scenie Głównej i w Strefie Pokazów odbywają się równolegle, warto dokładnie zaplanować swój udział w wydarzeniu, aby nie przegapić najciekawszych pokazów oraz zdążyć odwiedzić stoiska wystawców.
W celu ułatwienia planowania udziału, dostępna jest funkcja umawiania spotkań bezpośrednio w katalogu wystawców (funkcja ta dostępna jest po rejestracji na targi).
Kilka praktycznych informacji na koniec
Targi SYMAS® MAINTENANCE odbędą się 16 – 17 października 2024 w EXPO Kraków.
Równolegle odbywać się będą 13. Międzynarodowe Targi Materiałów, Technologii i Wyrobów Kompozytowych KOMPOZYT-EXPO®.
Rejestracja dla gości branżowych jest bezpłatna.
Program wystąpień, lista wystawców i rejestracja są dostępne na stronie http://www.symas.krakow.pl/.
Do zobaczenia w Krakowie!
Mogą zainteresować Cię również
Wywiady
Jacek Kawalec: Przyszłość stosowania geosyntetyków jest bardzo obiecująca
Dr inż. Jacek Kawalec, prezydent Polskiego Stowarzyszenia Geosyntetycznego, w rozmowie z redakcją „Magazynu Autostrady” omawia kluczowe aspekty rozwoju i zastosowań geosyntetyków. Na podstawie swojego trzydziestoletniego doświadczenia w branży dzieli się obserwacjami na temat tej dziedziny, wskazując na jej najnowsze technologie i potrzeby. W 20...
Drogi dla opon, opony dla dróg!
Według Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (www.acea.auto) flota pojazdów silnikowych w Unii Europejskiej w 2021 r. liczy 249,6 mln samochodów osobowych oraz ponad 36,7 mln pojazdów użytkowych i autobusów. W 2021 r. flota samochodów osobowych w UE wzrosła o 1,2% w porównaniu z 2020 r. Taki wzrost obciążeń transportowych ma znaczący wpływ na zmniejszenie trwałości konstrukcji drogowych. Obecnie najpopularniejszym materiałem do budowy nawierzchni dróg są mieszanki asfaltowe. Wie...
Stan techniczny urządzeń obcych w kontekście trwałości konstrukcji mostowych – na podstawie własnych doświadczeń z przeglądów i diagnostyki
Artykuł omawia wpływ „urządzeń obcych” na mosty stalowe. Autorzy analizują kwestie techniczne problematyki oraz konflikty interesów z zarządcami urządzeń. Przedstawiono też nowe wytyczne WR-M-72 zalecające m.in. umieszczanie urządzeń na niezależnych konstrukcjach i spełnianie standardów. Urządzenia, które są przeprowadzane nad różnego rodzaju przeszkodami z wykorzystaniem istniejących eksploatowanych obiektów mostowych, są przedmiotem wyzwań technicznych współczesnego mostownictwa. Jak sugeru...
Utrzymanie ruchu w kopalni odkrywkowej na podstawie analizy systemu maszynowego koparka-wywrotka
W artykule opisano system koparki-wywrotki powszechnie stosowany w kopalniach odkrywkowych. Autor skupia się na jego strukturze i organizacji na przykładzie kopalni „El Cerrejón” w Kolumbii. Wspomina również o kosztach sprzętu, które mogą być znaczne, oraz omawia kluczowe aspekty techniczne i operacyjne związane z użytkowaniem tych maszyn w górnictwie odkrywkowym. Jednym z najpowszechniej stosowanych systemów maszynowych w górnictwie odkrywkowym jest system maszyny ładujące − dyskretne środki...
SMAPOL® otwiera nowe perspektywy poprawy trwałości nawierzchni asfaltowych
W artykule omówiono niektóre perspektywy rozwoju kierunku wykorzystania wysokowytrzymałych kordów tekstylnych stosowanych w produkcji współczesnych opon, które masowo odzyskuje się w procesie recyklingu mechanicznego opon wycofanych z eksploatacji
Zagrożenia naturalne w budowie i eksploatacji tuneli
Artykuł analizuje zagrożenia związane z budową i eksploatacją tuneli, zwracając uwagę na nowe ryzyka geologiczne, które nie są w pełni uwzględniane w tradycyjnych analizach opartych na danych statystycznych i modelach ruchu. Dane statystyczne wskazują, że zdarzenia w ruchu drogowym są powodowane przede wszystkim przez jego uczestników. W dotychczasowym modelu ruchu głównym sprawcą większości z nich jest człowiek. Niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, niezachowanie ostrożności przez...
Nowoczesne programy wspomagające projektowanie mostów. Skrócona analiza
W artykule opisano programy komputerowe, które są obecnie używane do wspomagania procesu projektowania mostów. Projektowanie mostów to zadanie o ogromnym znaczeniu dla bezpieczeństwa i funkcjonalności infrastruktury krajowej. Aby zapewnić nośność, trwałość i spełnienie wszystkich wymagań formalnych zawartych w prawie budowlanym i normach projektowych, inżynierowie korzystają z zaawansowanych programów komputerowych. Te nowoczesne narzędzia umożliwiają precyzyjne analizy, symulacje oraz optyma...
Znaczenie prawidłowego pobierania próbek kruszyw w drogownictwie
Badania kruszyw stosowanych w budowie dróg to kluczowy element procesu zapewniania jakości materiałów budowlanych. Jednym z najważniejszych etapów w tych badaniach jest pobieranie próbek, które, jeśli zostanie wykonane nieprawidłowo, może prowadzić do błędnych wyników i w konsekwencji do wadliwej realizacji inwestycji. Proces ten jest regulowany przez normę PN-EN 932-1:1999, która definiuje osiem różnych metod pobierania próbek mających na celu uzyskanie reprezentatywnego materiału dla całej ...
Diagnostyka nawierzchni. Metodologia badań i technika pomiarowa
Aby sprostać stale rosnącemu obciążeniu oraz zachować wysoką jakość dróg, konieczne jest regularne monitorowanie ich stanu, w tym ocena nośności. Dzięki nowoczesnym metodom pomiarowym, takim jak ugięciomierze typu FWD i TSD, zarządcy dróg mogą dokładnie monitorować nośność nawierzchni, co przekłada się na lepsze zarządzanie infrastrukturą drogową. Nośność nawierzchni, czyli jej zdolność do przenoszenia obciążeń, jest kluczowym wskaźnikiem stanu technicznego drogi. Aby ocenić nośność oraz trwa...
Kraków: Tunel wzdłuż Opolskiej otwarty dla ruchu.
Od 22 maja tunel wzdłuż Opolskiej – jeden z najważniejszych obiektów inżynierskich budowanych w ramach linii KST III do Górki Narodowej – dostępny jest w całości dla kierowców. Ma dwie niezależne komory, każda po dwa pasy ruchu, jest długi na ok. 100 metrów, jest w stanie przyjąć pojazdy ważące nawet do 50 ton. Przypomnijmy: budowa tunelu rozpoczęła się w marcu 2022 r. od wykonania murków prowadzących dla ponad 60 tonowego dźwigu z wybierakiem. Maszyna sukcesywnie – metr za metrem – wybierała...
Kalendarium
Relacje
II Konferencja Mostowa
4-6 września 2024 r. w Krakowie odbyła się II Konferencja Mostowa, której tematem przewod...
Wsparcie nowoczesnych rozwiązań maszynowych i sprzętowych w inwestycjach krajowych i samorządowych
8 sierpnia 2024 r. odbyło się szóste spotkanie w ramach III Ogólnopolskiego Forum Adminis...
Diagnostyka, utrzymanie i remonty nawierzchni na drogach samorządowych – sprawdzone rozwiązania
...