Reklama

Geobrugg – nowe logo, ta sama pasja!

Firma Geobrugg, od samego swojego początku w 1951 r. jako część Grupy BRUGG, zawsze kierowała się pasją i zaangażowaniem w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie ochrony przed zagrożeniami naturalnymi i nie tylko.

geobrugg


W 2023 r. Grupa BRUGG podjęła decyzję o ujednoliceniu identyfikacji wizualnej wszystkich swoich oddziałów, mając na celu wzmocnienie spójności i jednolitości grupy. Jednym z najważniejszych elementów tej zmiany jest nowy, niebieski kolor, dominujący w logo Geobrugg. Kolor ten symbolizuje zaufanie, spokój i profesjonalizm – cechy, które odzwierciedlają podejście firmy do tworzenia bezpiecznych i niezawodnych
rozwiązań ochrony i bezpieczeństwa.
Nowe logo stanowi element ciągłego rozwoju prowadzącego do jeszcze lepszego spełniania oczekiwań klientów i partnerów biznesowych.
Mimo tych zmian wizualnych pasja i zobowiązanie firmy do dostarczania produktów oraz usług najwyższej jakości pozostają niezmienne.


Źródło: Geobrugg

Przeczytaj również: Ciesz się niższymi cenami! Odkryj świąteczne pakiety

Reklama

Wywiady

Arkadiusz Madaj: Jak pogodzić potrzeby gospodarcze i społeczne z chęcią zachowania historycznych obiektów?

Dr hab. inż. Arkadiusz Madaj, prof. PP, w rozmowie z redakcją czasopisma „Mosty” szczegółowo omawia powody powołania oraz cele działania Zespołu ds. Zabytkowych Obiektów Mostowych, którego jest kierownikiem. Wskazuje również na potrzebę stworzenia rejestru obiektów wymagających ochrony, opracowania wzorcowych specyfikacji technicznych oraz zapew...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.