Reklama

Bypass kolejowy dla wiaduktu w ciągu linii kolejowej E59

Na odcinkach pomiędzy Poznaniem Głównym i Kiekrzem, Szamotułami i Pęckowem, Dolicami a Kolinem oraz Słonicami a Choszcznem pociągi już poruszają się po nowych torach. W ramach całej inwestycji do przebudowy jest 95 wiaduktów i mostów, w tym również znajdują się obiekty inżynieryjne nad Wartą, Notecią i Drawą. Jedną z konstrukcji, która również ma zostać przebudowana, jest wiadukt kolejowy w pobliżu miejscowości Krzyż Wielkopolski położony w km 85+500 linii E59, będący przedmiotem niniejszej pracy.

Rys. 1.Widok zboku na istniejące wiadukty [8]
Rys. 2.Przekroje poprzeczne istniejących konstrukcji: a)sklepienia łukowego, b)wiaduktu kratownicowego [8]

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Piotr Litwa: Działalność człowieka spowodowała znaczny wzrost zapotrzebowania na wiele surowców oraz energię

Jakie wymagania muszą spełnić plany ruchu kopalń odkrywkowych przed ich zatwierdzeniem przez WUG? Piotr Litwa: W działalności górniczej istnieje ściśle określone pojęcie „Planu ruchu zakładu”. Jest to opracowany przez przedsiębiorcę i zatwierdzony przez właściwego miejscowo dyrektora OUG dokument, na podstawie którego prowadzony jest ruch zakład...

Relacje

Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.