Twórz dobre treści. Ile tylko internet pomieści

W jaki sposób zbudować zaangażowaną społeczność wokół przedsiębiorstwa? Czy posiadanie firmowego bloga pomaga w prowadzeniu działalności związanej z kruszywami? W jaki sposób przyciągać osoby, które są zainteresowane naszymi kruszywami? Czy wystarczy posiadanie strony WWW?

Materiał jest poświęcony aktywnemu pozyskiwaniu uwagi Twoich klientów. Dzięki wprowadzeniu tylko jednej zmiany w sposobie komunikacji będziesz postrzegany jako specjalista w branży, ekspert, od którego klienci chętnie kupują produkty i usługi. Stworzysz zaangażowaną społeczność, dzięki której znacznie zwiększysz zasięg strony internetowej.

Posiadanie strony internetowej z ofertą firmy to w dzisiejszych czasach standard. Są to zazwyczaj strony statyczne – stworzone przez zewnętrzną firmę i niestety rzadko aktualizowane. Mimo tego, że do codziennej komunikacji z klientem używa się coraz częściej social mediów, warto na stronę WWW przyciągnąć swoich idealnych klientów. W jaki sposób docierać do Twoich idealnych klientów? Dobra strona internetowa w niszowych branżach generuje bardzo duży ruch w sieci. Miesięcznie może sięgać kilku tysięcy osób. W jaki sposób zbudować markę eksperta w branży kruszyw?

Badania wskazują, że klienci poszukują rozwiązań swoich problemów znacznie częściej w wyszukiwarce Google niż w mediach społecznościowych. Warto zatem wiedzieć, że wyszukiwarka Google bardzo „lubi” strony chętnie odwiedzane przez czytelników i jeszcze bardziej pomaga w podniesieniu ich widoczności.

Co za tym przemawia? O czym pisać na blogu? O sobie? Swoich dokonaniach, problemach i wszystkim, co związane z Twoja firmą? Niekoniecznie. Aby zainteresować kogoś treścią i tematyką poruszaną na blogu, musimy zmienić perspektywę. Jeżeli będziemy poruszali problemy naszych ideal...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto wykupić dostęp?

  • Otrzymujesz dostęp do unikalnych treści serwisu
  • Uzyskasz dostęp do sekcji: „Tylko u nas”
  • Zapoznasz się z interesującymi materiałami, komentarzami przedstawicieli branży oraz wywiadami niepublikowanymi wcześniej na łamach naszych czasopism
  • Będziesz na bieżąco w temacie aktualnych wydarzeń branżowych
Wykup dostęp

Logowanie

Wywiady

Kamila Czaja: Zero tolerance for compliance

1 czerwca 2023 r. Kamila Czaja objęła stanowisko Dyrektor Generalnej Volvo Maszyny Budowlane Polska. Jej współpraca z Volvo Construction Equipment trwa od 2010 r. Przez ostatnie lata pracowała w Belgii i Szwecji na stanowiskach związanych z: zarządzaniem systemami produkcji, jakością, bezpieczeństwem, planowaniem sprzedaży i produkcji oraz lean ...

Relacje

Reklama
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.